Novotel nagrodzony w plebiscycie „Korony Turystyki” na najlepsze marki turystyczne, w kategorii hotele. Ta znana i rozpoznawalna na świecie marka uzyskała najwięcej głosów czytelników portalu i magazynu „Polska Wita”, który jest organizatorem wydarzenia. Uroczysta gala i wręczenie Koron Turystyki odbyły się 1 grudnia w jednym z warszawskim hoteli.
„Korony Turystyki” to pierwsza edycja konkursu, którego celem jest stworzenie prestiżowej listy najlepszych marek turystycznych w Polsce. Spośród dużej konkurencji Novotel został wybrany jako sieć najlepszych hoteli – na podstawie tysięcy głosów uczestników plebiscytu. Mechanizm wyboru opierał się na opiniach osób, które bezpośrednio korzystają z usług turystycznych w Polsce – są gośćmi hoteli i w oparciu własnego doświadczenia oceniają standard oraz jakość oferowanych usług.
„Jesteśmy dumni, że zdobyliśmy Koronę Turystyki. To najlepsze potwierdzenie, że hotele Novotel są znane i cenione przez Polaków podróżujących po naszym kraju i po innych kontynentach. W 11 hotelach w Polsce i 400 na całym świecie oferujemy naszym gościom nie tylko atrakcyjne lokalizacje i komfortowe pokoje: w tym Executive - bogato wyposażone, dla najbardziej wymagających gości. Zapewniamy także najwyższej jakości serwis oraz szeroki zakres usług. Wśród nich specjalny koncept dla rodzin z dziećmi Family&Novotel, czy też profesjonalną organizację wydarzeń biznesowych w ramach programu Meeting@Novotel” - mówi Joanna Świerkosz, Marketing Manager Grupy Hotelowej Orbis, która odebrała „Koronę Turystyki” dla marki Novotel w czasie gali. „To „królewska” nagroda, która motywuje do jeszcze lepszej pracy dla naszych gości, to także zobowiązanie na przyszłość” – dodaje Joanna Świerkosz.
Organizatorzy przyjęli podstawową zasadę, że to konsumenci decydują o wszystkim i stworzyli im optymalne warunki wyboru. W konkursie „Korony Turystyki” głosowanie odbywało się w 40 kategoriach. Uczestnicy wypełniali ankiety zamieszczone w magazynie „Polska Wita” (nakład 70 000 egzemplarzy) oraz na portalu www.polskawita.pl. Wysłano je także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Pomiar polegał na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze turystycznie marki. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.
„Polska Wita” podkreśla, że jej celem było stworzenie prestiżowego, ale także wiarygodnego konkursu, który w sposób obiektywy by prezentował najlepsze marki turystyczne w szerokim spektrum, a jednocześnie mobilizował całą branżę turystyczną w Polsce do szlachetnej rywalizacji. Pierwsza edycja „Koron turystyki „wypadła” imponująco – oprócz marki Novotel, zwycięzcy to m.in.: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Adidas (okulary sportowe), Nikon (lornetki), Dell (laptopy/notebooki), Nokia (telefony), Orange (internet bezprzewodowy), Tom Tom (nawigacje), Canon (aparaty fotograficzne), Sony (kamery), Casio (zegarki turystyczne/sportowe), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), Jeep (samochody terenowe/SUV), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Żywiec (woda).
Atrybutami „Korony Turystyki” dla nagrodzonych są: oryginalna statuetka wręczana na uroczystej gali oraz Godło Korony Turystyki, którym nagrodzona marka może się posługiwać w swojej komunikacji.
„Korony Turystyki” to pierwsza edycja konkursu, którego celem jest stworzenie prestiżowej listy najlepszych marek turystycznych w Polsce. Spośród dużej konkurencji Novotel został wybrany jako sieć najlepszych hoteli – na podstawie tysięcy głosów uczestników plebiscytu. Mechanizm wyboru opierał się na opiniach osób, które bezpośrednio korzystają z usług turystycznych w Polsce – są gośćmi hoteli i w oparciu własnego doświadczenia oceniają standard oraz jakość oferowanych usług.
„Jesteśmy dumni, że zdobyliśmy Koronę Turystyki. To najlepsze potwierdzenie, że hotele Novotel są znane i cenione przez Polaków podróżujących po naszym kraju i po innych kontynentach. W 11 hotelach w Polsce i 400 na całym świecie oferujemy naszym gościom nie tylko atrakcyjne lokalizacje i komfortowe pokoje: w tym Executive - bogato wyposażone, dla najbardziej wymagających gości. Zapewniamy także najwyższej jakości serwis oraz szeroki zakres usług. Wśród nich specjalny koncept dla rodzin z dziećmi Family&Novotel, czy też profesjonalną organizację wydarzeń biznesowych w ramach programu Meeting@Novotel” - mówi Joanna Świerkosz, Marketing Manager Grupy Hotelowej Orbis, która odebrała „Koronę Turystyki” dla marki Novotel w czasie gali. „To „królewska” nagroda, która motywuje do jeszcze lepszej pracy dla naszych gości, to także zobowiązanie na przyszłość” – dodaje Joanna Świerkosz.
Organizatorzy przyjęli podstawową zasadę, że to konsumenci decydują o wszystkim i stworzyli im optymalne warunki wyboru. W konkursie „Korony Turystyki” głosowanie odbywało się w 40 kategoriach. Uczestnicy wypełniali ankiety zamieszczone w magazynie „Polska Wita” (nakład 70 000 egzemplarzy) oraz na portalu www.polskawita.pl. Wysłano je także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Pomiar polegał na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze turystycznie marki. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.
„Polska Wita” podkreśla, że jej celem było stworzenie prestiżowego, ale także wiarygodnego konkursu, który w sposób obiektywy by prezentował najlepsze marki turystyczne w szerokim spektrum, a jednocześnie mobilizował całą branżę turystyczną w Polsce do szlachetnej rywalizacji. Pierwsza edycja „Koron turystyki „wypadła” imponująco – oprócz marki Novotel, zwycięzcy to m.in.: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Adidas (okulary sportowe), Nikon (lornetki), Dell (laptopy/notebooki), Nokia (telefony), Orange (internet bezprzewodowy), Tom Tom (nawigacje), Canon (aparaty fotograficzne), Sony (kamery), Casio (zegarki turystyczne/sportowe), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), Jeep (samochody terenowe/SUV), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Żywiec (woda).
Atrybutami „Korony Turystyki” dla nagrodzonych są: oryginalna statuetka wręczana na uroczystej gali oraz Godło Korony Turystyki, którym nagrodzona marka może się posługiwać w swojej komunikacji.
Dodaj komentarz