W Sofitel Warszawa Victoria rozpoczął działalność nowy zespół Talent & Culture z Małgorzatą Podbielską jako kierownikiem zarządzania talentami i kulturą organizacyjną oraz Martą Nozderką, która objęła stanowisko kierownika szkoleń i rozwoju.
Jak informuje hotel „2023 rok będzie bardzo znaczący – to moment umocnienia nowo zbudowanego zespołu i tworzenia na nowo kultury organizacyjnej miejsca poprzez wskazanie drogi oraz integrację Ambasadorów wokół wartości Accor i Sofitel. Głównymi obszarami działań departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, wzajemny szacunek, innowację, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia naszych gości i ambicji dotyczących rozwoju jednostek i całej organizacji”.
– Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla największych talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą tworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych – mówi Aneta Lewandowska, dyrektor generalna Sofitel Warsaw Victoria. – Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależności do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę.
Małgorzata Podbielska ukończyła studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz project managementu. Od ośmiu lat związana jest z warszawskim Sofitelem, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji docierając do funkcji T&C managera.
Marta Nozderka z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej, a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez cztery lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją.
Dodaj komentarz