Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest właścicielem firmy eksperckiej HOTELON,
ekspertem Instytutu Turystyki w Warszawie w zakresie problematyki hotelarstwa oraz twórcą i realizatorem projektu sieci hoteli tranzytowych IDEAL w Polsce
Zazwyczaj inwestor nie bardzo wie, jaki hotel powinien powstać na bazie posiadanego przez niego lub upatrzonego miejsca lokalizacji projektu inwestycyjnego. Czy w ogóle powinien to być obiekt noclegowy, a jeśli tak, to jaki?
Każde wybrane miejsce lokalizacji przyszłego hotelu może być potencjalnie wykorzystane z lepszym pożytkiem pod budowę innego rodzaju obiektu noclegowego lub wręcz w innym celu, jak np. pod inwestycję biurową czy pod budownictwo mieszkaniowe.
Zachodzi więc oczywiste pytanie o to, w jaki sposób ocenić potencjał danego miejsca lokalizacji inwestycji pod kątem rodzaju obiektu noclegowego, w tym być może hotelowego. A że nie jest to prosta sprawa (bo przecież nie ma spraw prostych, są tylko trudne i bardzo trudne), spróbuję przybliżyć Czytelnikom metodologię postępowania małej grupki doradców w tej materii, a jeżeli spotka się to z odzewem Czytelników, to w kolejnych artykułach przybliżę ją bardziej szczegółowo.
Metoda [...]
Autor jest właścicielem firmy eksperckiej HOTELON,
ekspertem Instytutu Turystyki w Warszawie w zakresie problematyki hotelarstwa oraz twórcą i realizatorem projektu sieci hoteli tranzytowych IDEAL w Polsce
Zazwyczaj inwestor nie bardzo wie, jaki hotel powinien powstać na bazie posiadanego przez niego lub upatrzonego miejsca lokalizacji projektu inwestycyjnego. Czy w ogóle powinien to być obiekt noclegowy, a jeśli tak, to jaki?
Każde wybrane miejsce lokalizacji przyszłego hotelu może być potencjalnie wykorzystane z lepszym pożytkiem pod budowę innego rodzaju obiektu noclegowego lub wręcz w innym celu, jak np. pod inwestycję biurową czy pod budownictwo mieszkaniowe.
Zachodzi więc oczywiste pytanie o to, w jaki sposób ocenić potencjał danego miejsca lokalizacji inwestycji pod kątem rodzaju obiektu noclegowego, w tym być może hotelowego. A że nie jest to prosta sprawa (bo przecież nie ma spraw prostych, są tylko trudne i bardzo trudne), spróbuję przybliżyć Czytelnikom metodologię postępowania małej grupki doradców w tej materii, a jeżeli spotka się to z odzewem Czytelników, to w kolejnych artykułach przybliżę ją bardziej szczegółowo.
Metoda [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz