Oficjalnie otwarty po generalnym remoncie został warszawski Golden Tulip Warsaw Centre, flagowy hotel Louvre Hotels Group w Polsce, wraz z nową przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex.
The Complex to trzy koncepty gastronomiczne - slowfoodowa restauracja Tulipe, streetfoodowa The LoftorazPatio Mixology z koktajlami i przekąskami. Razem z odnowionym Golden Tulip i znajdującymi się w tym samym kompleksie hotelami Campanile i Premiere Classe tworzyć, mają według założeń LHG hub hospitality, „w którym dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia”. Nowe wnętrza oferują m.in. 143 pokoje w Golden Tulip wyposażone w strefę sypialno-wypoczynkową, miejsce do pracy i łazienkę, loftowe części wspólne stworzone z myślą o budowaniu społeczności, centrum konferencyjne złożone z ośmiu sal oraz przestrzeń coworkingową.
Wydarzenie zbiegło się z obchodami 60. urodzin marki Golden Tulip i składało z dwóch części: porannego briefingu prasowego w hotelowym lobby oraz wieczornej imprezy Golden is the New Black w koktajlbarze Patio Mixology. Goście briefingu i imprezy Golden is The New Black mieli okazję zapoznać się z ofertą Golden Tulip Warsaw Centre, zwiedzić pokoje, w których czekali na nich mimowie, oraz przestrzeniami The Complex, a także dowiedzieć się, jaką rolę ten nowy punkt na mapie Warszawy odgrywa w długofalowej strategii rozwoju sieci Louvre Hotels Group w naszym regionie Europy.
O idei i celach przedsięwzięcia opowiadali: Eduardo Bosch (Chief Operating Officer LHG), Pierre-Frédéric Roulot (President, CEO LHG), Liming Chen (President Groupe du Louvre), François Delattre (Director of Operations – Europe LHG), Adam Konieczny (Development Director Europe – MICRS), Philippe Campagno (Development Manager Poland & CEE), Max Cergneux (Chief Development Officer LHG), Iwona Janosiewicz (Cluster General Manager warszawskiego kompleksu LHG) oraz Grzegorz Uszycki (Director of Operations – Poland).
Dodaj komentarz