Ostatnie dwa pandemiczne lata wyznaczyły nowe standardy w branży hotelarskiej. Obecnie goście oczekują zarówno wypoczynku w komfortowych warunkach, jak i bezpieczeństwa sanitarnego. Inwestorzy wymagają zatem, aby rozwiązania oferowane przez producentów spełniały wymagania względem jakości, trwałości, ale również umożliwiały zachowanie maksymalnej higieny.
Włazienkach hotelowych coraz częściej spotkamy brak progu czy stopni, odpływy liniowe, zlicowane z podłogą brodziki, ciche spłukiwanie. W częściach nieużytkowanych zazwyczaj stosuje się interwałowe spłukiwanie, tak aby ograniczyć namnażanie się bakterii. Większą wagę przywiązuje się także do strefy umywalki – pojawiają się idealnie gładkie powierzchnie ceramiczne, większe lustra.
Z jednej strony zastosowane rozwiązania mają zapewnić utrzymanie łazienek hotelowych w czystości, a z drugiej – zagwarantować maksymalny komfort gościom, oferując im nowy wymiar dobrego samopoczucia. Współczesne hotelarstwo musiało dostosować się do wymogów obowiązujących w czasie pandemii. Hotelarze zwracają teraz przede wszystkim uwagę na powier
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz