Leonardo Boutique Old Town, który od I kwartału tego roku działa w zabytkowej kamienicy koło Wawelu, w miejscu byłego hotelu Legend, przeszedł gruntowne odświeżenie wnętrz. Renowacja objęła wszystkie 95 pokoi, lobby, bar i restaurację śniadaniową.
Za koncepcję odpowiedzialny był współpracujący z marką Leonardo Hotels projektant wnętrz Andreas Neudahm. Pomysł na wystrój oparł na bogatej historii Krakowa oraz wyjątkowości miasta. – Zależało mi na tym, aby tę nietuzinkową atmosferę otaczającą Stare Miasto przenieść do hotelu. Koncepcja przytulnej, otwartej przestrzeni zastosowana w hotelu pozwoliła wybrać stonowane kolory i przytulne tkaniny.
Aksamit i szorstkie faktury, modne w okresie powstania zabytkowej kamienicy, łączą się z nowoczesnymi kształtami mebli wybranych do wnętrz. Współczesny design kanap, foteli i krzeseł otulony historycznymi materiałami tworzy harmonijną mieszankę nowoczesności i tradycji, która jest wszechobecna w Krakowie – tłumaczy Andreas Neudahm. W ukrytym we wnętrzu kamienicy patio ustawiono nowoczesne meble i donice ozdobnych roślin.
Jednocześnie lobby i klatki schodowe z ich zdobionymi sufitami i mozaikowymi podłogami zachowały charakter zabytkowej, ponadstuletniej kamienicy. – Leonardo Boutique to szczególna marka, której założeniem jest dbałość o każdy detal i stworzenie dla gości atmosfery nieskrępowanej wyjątkowości.
Teraz dzięki nowemu wystrojowi goście mogą poczuć się u nas jeszcze bardziej komfortowo, a jednocześnie niezwykle swobodnie – mówi Monika Maciąg, operations manager 3-gwiazdkowego Leonardo Boutiqie. •
Dodaj komentarz