Hotelarze od zawsze zmagali się z wieloma wyzwaniami, a szczególnie trudno jest obecnie. Goście niejednokrotnie rezygnują z wyjazdów lub skracają te zaplanowane ze względu na coraz wyższe koszty zarówno usług, jak i samego dojazdu. Ze swej strony hotele zmagają się z rosnącymi kosztami mediów i wynagrodzeń, a muszą starać się wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości i próbować zachować przybliżone ceny, mimo że koszty utrzymania drastycznie wzrosły.
Jednym z rekomendowanych działań, aby udało się to osiągnąć, jest automatyzacja procesów w hotelach. Wdrożenie nowoczesnych technologii pozwala przyspieszyć m.in. check-in/check-out, a także wspiera komunikację między gościem a personelem. Narzędzia takie jak kioski samoobsługowe czy aplikacja w telefonie gościa to sposoby, aby pobyt przebiegał komfortowo, a jednocześnie był mniej kosztowny dla hotelu.
Usprawnienie procesów w obiekcie dzięki narzędziom IT pozwala zaoszczędzić nie tylko czas personelu, ale także wszelkie koszty z nim związane. Obsada recepcji może być mniejsza, bo gość melduje się sam za pomocą kiosku, a dzięki aplika
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz