Jedną z konsekwencji pandemii był wzrost zapotrzebowania na automatyzację procesów. Pojawiła się konieczność, która miała być tymczasowa: ograniczenie interakcji międzyludzkich w celu przestrzegania przepisów dotyczących zdrowia publicznego poprzez cyfryzację niektórych usług. A w końcu wiele z tych zmian technologicznych pozostanie na stałe, ponieważ odpowiadają one na rzeczywistą potrzebę gości i samych hotelarzy.
W obliczu niedoboru pracowników automatyzacja jest skuteczną odpowiedzią. Pod warunkiem, że idzie w parze z uproszczeniem. Automatyzacja musi eliminować bezużyteczne, żmudne, podatne na błędy zadania, co przyczyni się do poprawy jakości obsługi klienta. Co należy wziąć pod uwagę? • Czy technologia jest łatwa w użyciu? W biznesie nieruchomości chodzi o „lokalizację, lokalizację i lokalizację”. W technologii chodzi przede wszystkim o „łatwość użytkowania, łatwość użytkowania i łatwość użytkowania”.
Wielu hotelarzy boryka się z problemami technologicznymi, zwłaszcza jeśli chodzi o połączenie z innymi systemami. W czasie gdy występują trudności z rekrutacją, udostępnienie pracownikom łatwych w użyciu narzędzi nie tylko przyspieszy ich integrację i wdrożenie w obowiązki, ale też zapewni ich produktywność. A w ostateczny
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz