Magdalena Młynarczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu hoteli Radisson Blu i Park Inn by Radisson w Krakowie, objęła taką samą funkcję na poziomie sieci Leonardo Hotels w Polsce, która posiada tu cztery hotele. Karierę hotelarską rozpoczynała w 2002 r. w Radisson Blu Kraków. W 2004 r. została senior sales managerem, w 2012 r. zastępcą dyrektora sprzedaży, a w 2014 r. dyrektorem sprzedaży i marketingu.
W 2017 r. jej obowiązki poszerzyły się o Park Inn by Radisson Kraków. W Leonardo Hotels będzie odpowiedzialna m.in. za rozbudowę struktur działu sprzedaży, efektywne relacje z klientami biznesowymi oraz wzrost wyników sprzedażowych hoteli sieci – warszawskich NYX Hotel i Leonardo Royal Warsaw oraz dwóch działających w Krakowie Leonardo Boutique. Ze względu na plany inwestycyjne sieci będzie również tworzyła struktury sprzedaży kolejnych otwierających się w Polsce hoteli.
Dodaj komentarz