CRM w sprzedaży MICE, czyli inwestycja w zespół

Rynek MICE ewoluuje coraz szybciej. Klienci będąc coraz bardziej świadomymi odbiorcami naszych usług mają coraz większe oczekiwania. Coraz mniej czasu poświęcają również na sam proces przygotowania eventów oczekując, że to sprzedawca i event manager zrealizuje wszystko często „czytając w myślach”. Jednocześnie w wielu przypadkach nasze kadry eventowe po pandemii Covid’19 uległy mocnej rotacji. W rezultacie osoby, które zasiliły nasze zespoły MICE czasem nie maja branżowego doświadczenia. To zdecydowanie podnosi ryzyko podczas realizacji eventów. Aby to ryzyko minimalizować oraz zwiększać efektywność sprzedażową i jakość opieki nad klientami warto uzbroić sprzedawców MICE w narzędzia CRM, które dostarczą wiedzy o naszych klientach oraz będą przypominały nam o zaplanowanych zadaniach, abyśmy wywiązywali się z ustalonych terminów. Jednym z dostępnych na rynku CRM do obsługi MICE jest system Horeca Idea. Jak wygląda sytuacja w obiektach pracujących na systemie? Które funkcjonalności CRM są najistotniejsze? – Zdecydowanie kalendarz, w którym znajdują się wszystkie rezerwacje. Dostęp online pozwala na określenie dostępności bądź dokonanie wstępnej rezerwacji już na pierwszym spotkaniu. Dodatkowo harmonogramy przystosowane do każdego działu zdecydowanie ułatwiają pracę. Każdy pracowni [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Jedna odpowiedź do “CRM w sprzedaży MICE, czyli inwestycja w zespół”

  1. rafal pisze:

    Też jesteśmy z sektora MICE. Używamy Firmao CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *