GRATULUJĄ „HOTELARZOWI”

IRENEUSZ WĘGŁOWSKI Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Czy możemy sobie wyobrazić brak „Hotelarza” na rynku wydawniczym? Ja nie potrafię. Od kiedy rozpocząłem pracę w hotelach, a minęły właśnie 43 lata, zawsze chętnie sięgałem po nowe wydanie tego tytułu, żeby śledzić najnowsze informacje z rynku. Słowo „najnowsze” trzeba dzisiaj rozumieć zupełnie inaczej niż 30, 40 lat temu, przed erą powszechnego dostępu do internetu. Informacje z branży hotelarskiej czerpaliśmy wtedy z prasy drukowanej, czyli papierowego wydania „Hotelarza”. Ciekawe, że dzisiaj, po wielu latach, „Hotelarz” nadal stanowi poszukiwane źródło wiedzy o tym, co się dzieje na hotelowym rynku. Oczywiście w dobie internetu jest bardzo wspierany przez media elektroniczne, ale wiele osób, w tym i ja, chętnie bierze do ręki papierowy magazyn, gdy tylko pojawi się jego nowe wydanie. „Hotelarz” przeszedł długą, ewolucyjną drogę i sukcesywnie dojrzewał, podobnie jak cała branża hotelowa w Polsce. Z roku na rok zmieniał się na lepsze, bo umiejętnie budował i wykorzystywał swój redakcyjny potencjał. W związku z jubileuszem 60-lecia chciałbym serdecznie pogratulować Rafałowi Szubstarskiemu, redaktorowi naczelnemu „Hotelarza”, jego zespołowi redakcyjnemu i współpracownikom, niewątpliwego sukcesu, jaki osiągają od lat, tworząc bardzo profesjonalnie magazyn rynku hotelarskiego. Gratulacje należą się również wydawcy „Hotelarza”, firmie PWS ProMedia. Wartość merytoryczna publikowanych treści, a także wielu innych inicjatyw podejmowanych przez Redakcję i Wydawcę, jak choćby konferencje, konkursy czy szkolenia, jest zawsze na wysokim poziomie. Życzę wszystkim osobom zaangażowanym w tworzenie „Hotelarza” wielu jeszcze lat dalszych sukcesów z pożytkiem nie tylko dla nich, ale również, a może przede wszystkim, dla całej branży hotelarskiej w Polsce. GRATULUJĄ „HOTELARZOWI” GHEORGHE MARIAN CRISTESCU Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego Czasopismo „Hotelarz” to najstarsze i najpopularniejsze czasopismo sektora branży hotelarskiej w Polsce, które śledzi i wytycza najnowsze trendy, dopasowuje się do zmieniających się trendów, wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom z licznymi inicjatywami, platformami i konkursami. „Hotelarz” jest również organizatorem najważniejszych konferencji, które przyciągają inwestorów i skupiają hotelarzy w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki wymianie doświadczeń uczestniczący w konferencji hotelarze mają realny wpływ na kształtowanie rynku hotelarskiego w Polsce. Jestem dumny, że Polski Holding Hotelowy od wielu lat jest Partnerem Strategicznym tego wydarzenia i może gościć jego uczestników w swoim warszawskim hotelu Renaissance. Z okazji 60-lecia pragnę pogratulować wszystkim, którzy swoją codzienną pracą i zaangażowaniem przyczynili się do świętowania tego diamentowego jubileuszu. Życzę kolejnych sukcesów w realizacji założonych celów i dalekosiężnych planów. DOMINIK SOŁTYSIK Prezes zarządu i dyrektor generalny, Orbis W imieniu zarządu Orbisu pragnę złożyć serdeczne życzenia i gratulacje z okazji 60-lecia działalności „Hotelarza”. Wspaniały jubileusz! Cieszę się, że nasza grupa od wielu lat jest partnerem „Hotelarza”. Gratuluję dotychczasowej efektywnej działalności w mediach branżowych, organizacji renomowanych konferencji w regionie oraz działań edukacyjnych, które wspierają i angażują branżę hotelarską. Życzę całej redakcji i wszystkim, którzy tworzą „Hotelarza”, wszelkiej pomyślności, satysfakcji, niesłabnącej energii w działaniu i sukcesów w realizacji planów. Aby nie zabrakło determinacji, entuzjazmu, ciekawości świata i inspiracji w dostarczaniu czytelnikom potrzebnej wiedzy. Niech kolejne lata obfitują w dalszy rozwój, osiągnięcia, nowe projekty i promowanie naszej branży. WŁADYSŁAW GROCHOWSKI Prezes Arche SA Rozumiemy się z „Hotelarzem” doskonale, bo jestem od niego zaledwie 10 lat starszy. Gratuluję Wydawnictwu pięknego wieku i jestem pewny, że kolejne lata obfitować będą w dalszy rozwój „Hotelarza”, jak również całej branży. Najważniejsze w dążeniu do sukcesu jest to, żeby ciągle się nakręcać i zawieszać sobie kolejne poprzeczki. Z okazji moich 70. urodzin spełniłem jedno ze swoich marzeń – przejechałem na rowerze 100 km, dlatego jestem przekonany, że nie ma rzeczy niemożliwych. Z okazji jubileuszu życzę Wam zawieszania poprzeczek wysoko i radości ze zdobywania kolejnych szczebli w dążeniu do celu. Urodziny „Hotelarza” to także dobry moment na to, żeby podziękować panu Rafałowi Szubstarskiemu, który jako pierwszy dostrzegł moją koncepcję budowania nowego spojrzenia na branżę hotelarską, dodając mocnego wiatru w żagle. Za wszystko dziękuję i życzę optymistycznych 100 lat! JAN WRÓBLEWSKI Współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels 60 lat to już prawie emerytura, ale dynamika zmian, wydarzenia w kraju i na świecie oraz wyzwania, przed jakimi stoi przeinwestowane hotelarstwo w ostatnio trudnych czasach, na pewno nie pozwolą na to redakcji „Hotelarza”. Wokół miesięcznika innowacyjnie została zbudowana społeczność, która jest aktywna na konferencjach czy w mediach społecznościowych, a serwis internetowy dostarcza naprawdę newsy i kształtuje obraz rynku. Tak trzymać! Gratuluję! Minimum sto lat! Elżbieta Lendo Prezes zarządu, Polskie Hotele Niezależne Antoine de Saint-Exupéry powiedział: „Doskonałość nie polega na tym, że nie można już nic dodać, ale na tym, że nie można nic ująć”. 60-lecie funkcjonowania na rynku to ogromny sukces, który je [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *