Zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto przygotował nową atrakcję dla swoich gości w postaci projektu, dzięki któremu mogą poznać miasto od zupełnie nowej strony. Cotygodniowe spacery z przewodnikiem mają w unikatowy sposób ukazać lokalne dziedzictwo, pozwalając na zanurzenie się w wyjątkowy klimat Grodu Kraka.
Wycieczki odbywają w zgodzie z ideą Discover Local. Narodziła się ona, by wszystkim gościom marki Mercure zapewnić doświadczenia związane z lokalnością. Dzięki tej idei uczestnicy mogą spotkać się z żywą historią okolic, poznać ich walory artystyczne oraz oryginalne smaki i aromaty. Teraz Mercure Stare Miasto zaprosił do wspólnego odkrywania autentycznych uroków miasta w nowy sposób. Na gości czekają spacery podzielone na sekcje tematyczne, a każdy z nich prezentuje miasto z innej perspektywy. Pierwszy ze spacerów pokazać ma miejsca, które zwykle mijane są bezwiednie, a wie o nich tylko garstka turystów.
Odcisk stopy królowej Jadwigi, noże przy przejściu w Sukiennicach, łańcuchy przy ul. Floriańskiej czy słynna cukiernia Redolfi, o których nie wspominają przewodniki. Perły lokalnej kuchni są przybliżane podczas drugiego spaceru, na którym goście odwiedzają m.in. położony obok hotelu Stary Kleparz, czyli najstarsze targowisko w Krakowie, mając okazję skosztować tradycyjnych produktów regionalnych. Na miłośników mrocznych historii czeka trzecia wycieczka. Z kolei czwarta pozwala zagłębić się w świat krakowskiej bohemy.
Zwiedzający zapoznają się z najwybitniejszymi lokalnymi przedstawicielami Młodej Polski, zaglądają do kawiarni Jama Michalika, Teatru Słowackiego, kościoła franciszkanów ze słynnymi witrażami, Pałacu Sztuki czy Domu Mehoffera. – Dążymy do tego, aby nasz hotel był czymś więcej niż miejscem inspirowanym regionem. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych lokalnie, rozsmakować się w autentycznej, regionalnej kuchni, poznać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także odkryć miasto od prawdziwej, żywej strony.
Chcemy angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w regionie: doświadczenia wielu powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – tłumaczy Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto. •
Wycieczki odbywają w zgodzie z ideą Discover Local. Narodziła się ona, by wszystkim gościom marki Mercure zapewnić doświadczenia związane z lokalnością. Dzięki tej idei uczestnicy mogą spotkać się z żywą historią okolic, poznać ich walory artystyczne oraz oryginalne smaki i aromaty. Teraz Mercure Stare Miasto zaprosił do wspólnego odkrywania autentycznych uroków miasta w nowy sposób. Na gości czekają spacery podzielone na sekcje tematyczne, a każdy z nich prezentuje miasto z innej perspektywy. Pierwszy ze spacerów pokazać ma miejsca, które zwykle mijane są bezwiednie, a wie o nich tylko garstka turystów.
Odcisk stopy królowej Jadwigi, noże przy przejściu w Sukiennicach, łańcuchy przy ul. Floriańskiej czy słynna cukiernia Redolfi, o których nie wspominają przewodniki. Perły lokalnej kuchni są przybliżane podczas drugiego spaceru, na którym goście odwiedzają m.in. położony obok hotelu Stary Kleparz, czyli najstarsze targowisko w Krakowie, mając okazję skosztować tradycyjnych produktów regionalnych. Na miłośników mrocznych historii czeka trzecia wycieczka. Z kolei czwarta pozwala zagłębić się w świat krakowskiej bohemy.
Zwiedzający zapoznają się z najwybitniejszymi lokalnymi przedstawicielami Młodej Polski, zaglądają do kawiarni Jama Michalika, Teatru Słowackiego, kościoła franciszkanów ze słynnymi witrażami, Pałacu Sztuki czy Domu Mehoffera. – Dążymy do tego, aby nasz hotel był czymś więcej niż miejscem inspirowanym regionem. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych lokalnie, rozsmakować się w autentycznej, regionalnej kuchni, poznać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także odkryć miasto od prawdziwej, żywej strony.
Chcemy angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w regionie: doświadczenia wielu powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – tłumaczy Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto. •
Dodaj komentarz