W Poznaniu ruszył pierwszy w Polsce Radisson Individuals

Sieć Radisson Hotel Group oficjalnie ogłosiła we wrześniu otwarcie Andersia Hotel & Spa Poznań jako Radisson Individuals. W maju operatorem hotelu została niemiecka grupa RIMC Hotels & Resorts, podpisując długoterminowe partnerstwo z właścicielem budynku Deka Immobilien Investment. Docelowo hotel działać będzie pod marką Radisson Blu.



RIMC został operatorem hotelu po wygaśnięciu 15-letniej umowy na zarządzanie z siecią IBB, należącą do dewelopera Von der Heyden Group, który był inwestorem kompleksu, a potem sprzedał budynek Deka Immobilien. Hotel zajmuje dziewięć wyższych pięter wieżowca z panoramicznym widokiem na miasto i oferuje 172 pokoje, 1,8 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej z 10 salami, restaurację Flavoria oraz Harmonia Wellness Club & Pool z basenem, jacuzzi i sauną. – Cieszymy się, że możemy być częścią transformacji hotelu Andersia. Obiekt jest miejscem z ogromnym potencjałem do rozwoju i przyjmowania gości, którzy chcą odwiedzać Poznań w celach biznesowych i wypoczynkowych – mówi Przemysław Konieczyński, dyrektor generalny Andersia Hotel & Spa Poznań.

Jak opisuje sieć, „Radisson Individuals to marka, która pozwala obiektom hotelowym na zachowanie i promowanie ich unikatowych cech poprzez skupienie się na jedynych w swoim rodzaju lokalizacjach i doświadczeniach, przy jednoczesnym spełnieniu wysokich standardów jakości i usług, których goście oczekują od Radisson Hotel Group. To marka uzupełniająca inne istniejące marki w portfolio, a także idealny pierwszy krok dla indywidualnych hoteli z silnymi ocenami usług, które mogą rozważać przejście do jednej z innych głównych marek na późniejszym etapie”. Andersia w ciągu roku ma wejść pod markę Radisson Blu, pod którą obecnie w Polsce działa osiem hoteli. Całe portfolio sieci Radisson w Polsce składa się z 17 hoteli.

Na początku 2023 r. otwarty ma zostać Radisson Blu Resort, Ostróda, latem Radisson RED Kraków wraz Radisson Serviced Apartments, które będą częścią kompleksu Unity Centre. W 2024 r. planowane jest otwarcie Radisson Blu Resort, Międzywodzie, a w 2025 r. Radisson Resort & Suites, Ustronie Morskie. – Reaktywowaliśmy nasz plan ekspansji w Polsce od 2016 r., kiedy to zainicjowaliśmy strategię wzrostu skoncentrowaną na tworzeniu zróżnicowanego portfolio w ośrodkach miejskich i wypoczynkowych, działając w segmencie od średniej klasy do luksusu na podstawie umów o zarządzanie i franczyzę.

Dziś możemy z dumą ogłosić, że osiągnęliśmy silny portfel docelowo 23 hoteli z ponad 5,2 tys. pokoi w sześciu markach Radisson Hotel Group – podkreśla Valerie Schuermans, vice president business development Central & Western Europe. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *