Nagrody za najlepszą stronę internetową hotelu oraz najlepszy portal miejski dla realizacji firmy PROFITROOM.

Przyznano nagrody „Dobra strona turystyki 2009” w pięciu kategoriach na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Aż dwie statuetki powędrowały dla realizacji firmy PROFITROOM za najlepszą stronę internetową hotelu oraz najlepszy portal miejski.

Za najlepszą stronę internetową hotelu uznano stronę Pałacu Bonerowskiego www.palacbonerowski.pl


O charakterze kreacji zadecydowały doskonałe zdjęcia nadesłane przez klienta. Są one prezentowane rotacyjnie na banerze wykonanym w technologii flashowej - nie zakłóca to jednak potencjału strony w wyszukiwarkach. Wręcz przeciwnie, treść jest w pełni indeksowalna, oraz możliwa do przeglądania z poziomu nowoczesnych telefonów komórkowych. Całość sprzężona jest z systemem rezerwacji UPPER, co umożliwia łatwą rezerwację online. Ważnym elementem jest również oparcie całości na systemie klasy CMS - dzięki niemu edycja wszystkich elementów, w tym rotacyjnych prezentacji flashowych, jest dziecinnie łatwa.


www.palacbonerowski.pl

 

Portal www.gdansk4u.pl został uznany za najlepszy portal miejski. Jest jednym z najnowocześniejszych rozwiązań tego typu w Polsce. Został przygotowany po analizie ponad 100 najlepszych portali promujących miasta na całym świecie i wyciągnięto z nich najlepsze rozwiązania.

 

Na www.gdansk4u.pl zastosowano szereg ciekawych technologicznie rozwiązań, do najciekawszych zaliczyć należy system geolokalizacji obiektów w bazie danych – portal oblicza odległości od innych atrakcji turystycznych w okolicy i pozwala turystom w ten sposób wędrować po wirtualnym Gdańsku i pogłębiać wiedzę o walorach turystycznych tego wspaniałego miasta.

 

www.gdansk4u.pl

 

Portal obsługuje zaawansowaną funkcjonalność prezentacji ofert specjalnych. M.in. promuje „Kartę Turysty”, która uprawnia turystów do wielu zniżek w czasie pobytu w Gdańsku – produkt ten będzie zgłoszony do konkursu na „Najlepszy produkt Turystyczny 2009 Roku”.

 

Szczególną uwagę przywiązano również do optymalizacji portalu na potrzeby pozycjonowania w wyszukiwarkach typu Google, co przekłada się na coraz większą popularyzację Gdańsk4u.

 

Nowatorskie podejście do konstrukcji portalu opartego o centralną architekturę danych pozwala Gdańskiej Organizacji Turystycznej wprowadzać do systemu nieskończoną liczbę obiektów turystycznych z Gdańska by przyciągać coraz więcej turystów z całego świata



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *