W dniach 6-7 listopada br. w Hotelu Klimek w Muszynie odbyła się jesienna Rada Hoteli Fundacji PPH, podczas której do grona polskich prestiżowych hoteli dołączyły trzy nowe obiekty: Hotel Słoneczny Młyn**** w Bydgoszczy, Hotel Bryza*** w Juracie oraz Hotel Tęczowy Młyn*** w Kielcach. Tym samym potencjał noclegowy Grupy wzrósł o 280 luksusowo wyposażonych, komfortowych pokoi.
Niezmiernie emocjonującym punktem obrad była prezentacja wyników piątej edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przeprowadzanego raz na dwa lata. Tym razem najlepszy wynik osiągnął Hotel Warszawianka Wellness & SPA z Jachranki, przejmując Perłę Hoteli PPH&R z rąk laureata poprzedniej edycji – Hotelu Vivaldi z Poznania. Nadmienić należy, iż ilość punktów uzyskana przez poszczególne hotele w tegorocznym Konkursie była w ogólnej ocenie wyższa niż przed dwoma laty. Także hotele plasujące się na końcu listy rankingowej uzyskały większą ilość punków niż regulaminowe minimum, co wskazuje na wyrównywanie się poziomu i dalszą poprawę jakości obsługi Gości w hotelach PPH&R.
W trakcie obrad zaprezentowana została analiza efektywności wprowadzonego rok wcześniej nowego systemu rezerwacyjnego on-line wraz z nowym portalem www.hotelePPH.pl. Po 10-ciu miesiącach działania systemu Upper ilość rezerwacji wzrosła o ponad 300%, a ich wartość o ponad 410%. Wynik ten, biorąc zwłaszcza pod uwagę panującą dekoniunkturę rynkową, jest zadowalający. Przewiduje się jednak dalsze zdynamizowanie sprzedaży w efekcie lepszego wykorzystania systemu Upper, po dodatkowym przeszkoleniu personelu hotelowego w zakresie obsługi nowej wersji systemu – Upper Booking Engine 2.0, która zawiera wiele udogodnień, w tym również dla segmentu corpo.
Rada Hoteli zdecydowała o modyfikacji logotypu Programu Marketingowego PPH&R zwiększającej jego wyrazistość i atrakcyjność wizualną. Nowa odsłona logotypu już wkrótce!
Niezmiernie emocjonującym punktem obrad była prezentacja wyników piątej edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przeprowadzanego raz na dwa lata. Tym razem najlepszy wynik osiągnął Hotel Warszawianka Wellness & SPA z Jachranki, przejmując Perłę Hoteli PPH&R z rąk laureata poprzedniej edycji – Hotelu Vivaldi z Poznania. Nadmienić należy, iż ilość punktów uzyskana przez poszczególne hotele w tegorocznym Konkursie była w ogólnej ocenie wyższa niż przed dwoma laty. Także hotele plasujące się na końcu listy rankingowej uzyskały większą ilość punków niż regulaminowe minimum, co wskazuje na wyrównywanie się poziomu i dalszą poprawę jakości obsługi Gości w hotelach PPH&R.
W trakcie obrad zaprezentowana została analiza efektywności wprowadzonego rok wcześniej nowego systemu rezerwacyjnego on-line wraz z nowym portalem www.hotelePPH.pl. Po 10-ciu miesiącach działania systemu Upper ilość rezerwacji wzrosła o ponad 300%, a ich wartość o ponad 410%. Wynik ten, biorąc zwłaszcza pod uwagę panującą dekoniunkturę rynkową, jest zadowalający. Przewiduje się jednak dalsze zdynamizowanie sprzedaży w efekcie lepszego wykorzystania systemu Upper, po dodatkowym przeszkoleniu personelu hotelowego w zakresie obsługi nowej wersji systemu – Upper Booking Engine 2.0, która zawiera wiele udogodnień, w tym również dla segmentu corpo.
Rada Hoteli zdecydowała o modyfikacji logotypu Programu Marketingowego PPH&R zwiększającej jego wyrazistość i atrakcyjność wizualną. Nowa odsłona logotypu już wkrótce!
Dodaj komentarz