Firma Polor, jeden z liderów polskiego rynku w segmencie utrzymania czystości, została Partnerem Platynowym organizowanego przez wydawcę "Hotelarza" Forum Hotel Trends Poland&CEE. To wyjątkowe wydarzenie dla właścicieli i Top Managementu hoteli odbędzie się w tym roku 10 października w hotelu Radisson Collections w Warszawie.
Polor działa na rynku już od blisko 30 lat, co pozwoliło jej specjalistom na zbudowanie pełnej oferty rozwiązań dla branży; gamę urządzeń, produktów chemii profesjonalnej oraz materiałów czyszczących. Od początku działalności reprezentuje także z wyłącznością w Polsce firmę Numatic International, wiodącego dostawcę sprzętu dla hotelarstwa w kategorii housekeepingu.
Polor Sp. z o. o. to także - już od 2019 roku - dostawca rozwiązań zrobotyzowanych w profesjonalnym sprzątaniu. Autonomiczne urządzenia produkcji japońskiej czy szwajcarskiej już odkurzają, zamiatają i myją posadzki w różnych obiektach w naszym kraju. Wkrótce będą także wspierać hotelarzy w zadaniu room-service, gastronomię w dostarczaniu dań do stolików gości restauracyjnych czy wspomagać zarządców nieruchomości w czyszczeniu fasad budynków.
Jesienne edycje organizowanych przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeń z cyklu Hotel Trends Poland&CEE rokrocznie są najważniejszymi miejscami spotkań decydentów rynku hotelarskiego. To tu ogłaszane są najnowsze projekty, tu podczas kuluarowych rozmów dogrywane są największe kontrakty, tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy spotykają się z najważniejszymi managerami z branży hotelowej z Polski i Europy.
W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie przeszło 300 branżowych profesjonalistów, natomiast online forum śledziło ponad 200 uczestników. W tej edycji, podobnie jak przed rokiem, wydarzenie odbędzie się hybrydowo – z możliwością udziału stacjonarnego, oraz śledzenia transmisji online.
Forum, podobnie jak w latach ubiegłych towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu. W tym roku wyróżnieni zostaną znów „Hotelarze Roku”.
Partnerem strategicznym tegorocznej edycji wydarzenia został Radisson Hotel Group, jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1700 hoteli działających i będących w fazie rozwoju w 120 krajach. Partnerem Merytorycznym jest firma Pro Value.
Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl
Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >>
Relacja z ubiegłorocznej edycji wydarzenia>>
Dodaj komentarz