AH: Jak dynamicznie zarządzać ceną pokoi hotelowych?   AKADEMIA HOTELARZA

Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju.

15.09.2022, Courtyard by Marriott, Warszawa

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ>>

Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju.

Jak kształtować cenę sprzedaży, aby generować jak najwyższy zysk? Jak robią to pozostali gracze na rynku?

Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
    1. Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
    2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    4. Segmentacja rynkowa
    5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
    1. Pricing - od strategii do taktyki
    2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    3. Zarządzanie dostępnością hotelu
    4. Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    6. Podsumowanie – złote myśli i wskazówki

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10
w.wiater@pws-promedia.pl



Jedna odpowiedź do “AH: Jak dynamicznie zarządzać ceną pokoi hotelowych?”

  1. Marta pisze:

    z Rafałem Burskim – zawsze warto posłuchać co ma do powiedzenia – to spec hotelowy, perła na rynku hotelarskim 🙂
    Szacunek Rafale.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *