Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju.
15.09.2022, Courtyard by Marriott, Warszawa
Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju.
Jak kształtować cenę sprzedaży, aby generować jak najwyższy zysk? Jak robią to pozostali gracze na rynku?
Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
HARMONOGRAM SZKOLENIA |
9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
1. Komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
4. Segmentacja rynkowa
5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
1. Pricing - od strategii do taktyki
2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
3. Zarządzanie dostępnością hotelu
4. Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
6. Podsumowanie – złote myśli i wskazówki
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10
w.wiater@pws-promedia.pl
z Rafałem Burskim – zawsze warto posłuchać co ma do powiedzenia – to spec hotelowy, perła na rynku hotelarskim 🙂
Szacunek Rafale.