Nestlé Professional, oferujący koncept We Proudly Serve Starbucks®, został Partnerem Złotym organizowanego przez wydawcę "Hotelarza" Forum Hotel Trends Poland&CEE. To największe w Polsce i CEE forum dla Top-Managementu branży hotelowej, odbędzie się w tym roku 10 października w hotelu Radisson Collection w Warszawie.
Misją marki Starbucks® jest „Inspirować i rozwijać ludzi – w każdej chwili: jeden człowiek, jedna kawa, jedno miejsce”, a wyraża się to m.in. poprzez wyjątkowe wrażenia oferowane klientom znanych i uwielbianych napojów. Marka zaprasza też do programu We Proudly Serve Starbucks®, dzięki któremu można wzbogacić swoją ofertę o wysokiej jakości napoje, które przyciągną klientów.
W ramach programu We Proudly Serve Starbucks® można skorzystać także z oferty samoobsługowej, dzięki której klienci będą mogli kupić wysokiej jakości napoje w miejscach nieobsługiwanych przez catering. Najnowsza, przyjazna użytkownikowi technologia umożliwia serwowanie szerokiej gamy najpopularniejszych napojów Starbucks® przyrządzanych ze świeżych ziaren i prawdziwego mleka. Koncept We Proudly Serve Starbucks® jest oferowany przez Nestlé Professional.
Jesienne edycje organizowanych przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeń z cyklu Hotel Trends Poland&CEE rokrocznie są najważniejszymi miejscami spotkań decydentów rynku hotelarskiego. To tu ogłaszane są najnowsze projekty, tu podczas kuluarowych rozmów dogrywane są największe kontrakty, tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy spotykają się z najważniejszymi managerami z branży hotelowej z Polski i Europy.
W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie przeszło 300 branżowych profesjonalistów, natomiast online forum śledziło ponad 200 uczestników. W tej edycji, podobnie jak przed rokiem, wydarzenie odbędzie się hybrydowo – z możliwością udziału stacjonarnego, oraz śledzenia transmisji online.
Forum, podobnie jak w latach ubiegłych towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu. W tym roku wyróżnieni zostaną znów „Hotelarze Roku”.
Partnerem strategicznym tegorocznej edycji wydarzenia został Radisson Hotel Group, jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1700 hoteli działających i będących w fazie rozwoju w 120 krajach. Partnerem Merytorycznym jest firma Pro Value.
Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl
Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >>
Dodaj komentarz