Najlepsze szkolenia dla właścicieli i kadry managerskiej hoteli. Zarezerwuj sobie termin!   AKADEMIA HOTELARZA

Rosnące koszty prowadzenia działalności, problemy z pracownikami, coraz bardziej wymagający goście – zarządzanie hotelem jest obecnie trudniejsze niż kiedykolwiek. Jak w tej sytuacji planować budżety, przychody, zatrudnienie, jak szukać oszczędności i wreszcie jak generować zadowalające rezultaty finansowe?

Pomożemy Ci zrobić to skutecznie!

Poświęć jeden dzień i zdobądź unikalne kompetencje dzięki którym Twój obiekt może zarabiać więcej!

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

Podczas managerskich szkoleń Akademii Hotelarza zobaczysz jakie rozwiązania stosują inne hotele, tak sieciowe, jak i niezależne. Otrzymasz narzędzia i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym możesz realnie poprawić wyniki swojego obiektu.

Nasi eksperci, praktycy z wieloletnim doświadczeniem zarządczym podpowiedzą Ci jak skutecznie rekrutować i motywować pracowników, gdzie szukać oszczędności i jak eliminować nadużycia, a także skutecznie podnosić średnią cenę i obłożenie.

LISTA SZKOLEŃ:

Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)

15.09.2022, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Jak kształtować cenę sprzedaży, aby generować jak najwyższy zysk? Jak robią to pozostali gracze na rynku?

Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

Wynagradzanie, zasady premiowe i skuteczna rekrutacja w hotelarstwie

20.10.2022, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Coraz trudniej znaleźć kompetentnych pracowników i spełnić ich oczekiwania finansowe. Jak płacić pracownikom, by byli usatysfakcjonowani, a jednocześnie starali się zarabiać dla hotelu więcej? Jak rekrutować najlepszych, wynagradzać i premiować, by wszyscy na tym zyskali?

Efektywne zarządzanie restauracją hotelową

3.11.2022, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Większość restauracji hotelowych mogłaby uzyskiwać znacznie lepsze wyniki dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć pracowników liniowych.

Podpowiemy Ci jak zastosować to w praktyce i jakie skuteczne rozwiązania można zaczerpnąć od hoteli sieciowych.

Restauracja hotelowa nie musi świecić pustkami, ale może być ważnym elementem pracującym na przychody hotelu. Przedstawimy przykłady i omówimy punkt po punkcie jak sprawić, by hotelowa restauracja zaczęła cieszyć się popularnością wśród gości hotelowych, a także gości z zewnątrz. Zaprezentujemy sprawdzone metody dzięki którym goście będą chętniej korzystać z restauracji, a także uda się ograniczyć nadużycia, uszczelnić system zamówień, a w konsekwencji zarobić więcej.

Revenue Management – warsztaty praktyczne

24.11.2022, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Specjalistyczne praktyczne warsztaty na realnych przykładach przy komputerach. Grupa max 15 osób! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group.

Optymalizacja kosztów w hotelu

8.12.2022, Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Rosnące koszty prowadzenia działalności hotelarskiej konsekwentnie powodują spadek rentowności prowadzenia tego biznesu. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach, aby te mogły generować zadowalający zysk. Na czym się koncentrować, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać? Jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu? Nasz ekspert, manager z wieloletnią, popartą sukcesami praktyką, podpowie podczas tego specjalistycznego szkolenia w jakich obszarach szukać oszczędności zarówno  po stronie kosztów stałych, jak i zmiennych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10
w.wiater@pws-promedia.pl



Jedna odpowiedź do “Najlepsze szkolenia dla właścicieli i kadry managerskiej hoteli. Zarezerwuj sobie termin!”

  1. dakson pisze:

    Ale chyba dla nich niezbędne są również szkolenia BHP dla osób kierujących pracownikami, coś na takiej zasadzie – https://www.tarbonus.pl/produkt/szkolenie-okresowe-bhp-pracodawcow-i-innych-osob-kierujacych-pracownikami/
    Czy się mylę? Bo chyba nie. To stały punkt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *