Prezes CWS-boco Polska
Targi branży czystości ISSA Interclean już po raz czwarty
zostały zorganizowane
w Warszawie. Mamy sporo powodów, by uznać, że impreza się udała i odbije się
echem
w całej branży. Jak co roku targi odwiedziły setki osób zainteresowanych
tematyką utrzymania czystości, a wydarzenie jest coraz bardziej cenione na
rynku europejskim. Potwierdza to większa liczba wystawców i zwiedzających, a
także ściśle branżowy charakter imprezy. Targi to dla mnie także okazja do
spotkania się z naszymi partnerami i klientami, głównie z firm sprzątajacych z
całej Polski, jak również do nawiązania interesujących kontaktów biznesowych.
Z naszej perspektywy nadal jednak brakuje na targach osób zarządzających nieruchomościami lub Facility Managerów, którzy odpowiadają za kontrakty z firmami sprzątającymi.
W tym roku organizatorzy szczególną uwagę poświęcili
ekologii i Mistrzostwom Europy
w piłce nożnej w 2012 roku. Są to dla nas bliskie i ważne zagadnienia. Cieszymy
się,
że tematyka ekologicznych technik sprzątania w branży czystości staje się coraz
popularniejsza. Od lat promujemy rozwiązania nie tylko przyjazne użytkownikowi
toalet,
ale również chroniące środowisko naturalne. Będziemy kibicować firmom z branży
i dalej angażować się w kwestie promowania ekologicznych rozwiązań w „wynajmie
czystości”.
Wielu zwiedzających gratulowało nam pomysłu i życzyło powodzenia w prowadzeniu kampanii społecznej Toaleta2012 w ramach której podkreślamy, jak ważne jest podniesienie standardu wyposażenia toalet publicznych na lotniskach, dworcach, w restauracjach, szczególnie w kontekście przygotowań Polski do Euro 2012.
Nasza nowa kolekcja ParadiseLine została przyjęta bardzo pozytywnie przez gości
stoiska,
a pomysł wymiennych paneli dekoracyjnych, nadających unikalny wygląd wnętrzu
pomieszczenia łazienkowego, został uznany jako odkrywczy i jednocześnie bardzo
praktyczny. W zaprezentowanej kolekcji urządzeń łazienkowych ParadiseLine nie
zabrakło ekologicznych podajników ręczników bawełnianych, a sensację wywoływała
samoczyszcząca się deska sedesowa, która zaskoczyła odwiedzających.
Uczestnicy targów poszukiwali przede wszystkim nowych
rozwiązań, które ograniczyłyby koszty i zaangażowanie czasowe ich pracowników w
proces sprzątania. Mieliśmy bardzo dużo zapytań o maty wejściowe i maty logo
pochłaniające i zamykające w sobie wnoszone zanieczyszczenia na butach do
wnętrz budynków.
Podczas trzech dni targowych goście mieli mnóstwo okazji, żeby zobaczyć prezentacje producentów i dystrybutorów systemów oraz urządzeń do konserwacji i czyszczenia posadzek, sprzątania instytucji i zakładów przemysłowych, usuwania odpadów czy produktów higieny stosowanych w toaletach. Obserwujemy wzrastające zainteresowanie tymi urządzeniami na polskim rynku. Widać więc ogromny potencjał rynku polskiego, nawet w sytuacji spowolnienia gospodarki.
Dodaj komentarz