Adam Pruszkowski dyrektorem generalnym Radisson Blu Resort Ostróda….
Adam Pruszkowski, kierujący wcześniej m.in. Hiltonem Świnoujście, a ostatnio Hiltonem Garden Inn Tbilisi, został dyrektorem generalnym powstającego Radisson Blu Resort Ostróda Mazury Lakes zarządzanego przez sieć Radisson Hotel Group. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 35 lat. Karierę rozpoczynał w Niemczech. Po powrocie do Polski pracował m.in. przy otwarciu hoteli sieci Radisson Blu i Vienna International. Był prezesem zarządu hotelu Boss. W 2012 r. jako wiceprezes zarządu Polaris Hospitality Enterprises i dyrektor operacyjny wprowadzał na rynek DoubleTree by Hilton Warszawa w Wawrze. W 2015 r. został dyrektorem generalnym nowo otwieranego DoubleTree by Hilton w rosyjskim Tiumeniu na Syberii, a w 2018 r. Hiltona Świnoujścia od fazy pre-openingu, będąc też dyrektorem regionalnym Zdrojowej Invest, odpowiadającym za Radissona Blu. W połowie ub.r. został dyrektorem generalnym przygotowywanego do otwarcia Hiltona Garden Inn w Tbilisi. Otwarcie hotelu Radisson Blu Resort Ostróda z 241 pokojami i aquaparkiem, którego inwestorem jest spółka Europlan Artura Koziei, zapowiadane było w te wakacje, ale przesunie się co najmniej na jesień. •
…a Monika Borysiuk dyrektorem sprzedaży
Monika Borysiuk, ostatnio związana z hotelem Indigo Warszawa, została dyrektor sprzedaży Radissona Blu Resort Ostróda Lakes. W latach 2017-2018 pracowała w Novotelu Warszawa Centrum na stanowisku MICE sales coordinator, następnie w hotelu Bristol, a Luxury Collection Warszawa jako groups & events sales executive. W 2019 r. powróciła do sieci Accor już do centralnego działu sprzedaży jako key account manager na Polskę i kraje bałtyckie, a w marcu 2021 r. została sales managerem hotelu Indigo Warszawa. •
Przemysław Konieczyński zmienia Andersię w Radisson Blu
Przemysław Konieczyński objął stanowisko deputy cluster managera i hotel general managera w niemieckiej firmie RIMC Hotels & Resorts, która w kwietniu została operatorem hotelu IBB Andersia i wprowadza go pod markę Radisson Blu. Odpowiada za rebranding i rozwój biznesu w hotelu, a także za wsparcie RIMC w ekspansji w Polsce. Z branżą hotelarską związany jest od 12 lat. Zaczynał w Anglii, gdzie pracował m.in. jako F&B manager w hotelach Mercure i DoubleTree by Hilton w Newbury, awansując na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego Mercure w Swindon. Od 2017 r. był dyrektorem operacyjnym w (położonym obok IBB Andersia) hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum, gdzie odpowiadał za modernizację i otwarcie hotelu ibis. Jesienią 2019 r. trafił do ibisa Tomaszów Lubelski, gdzie odpowiedzialny był za wprowadzenie hotelu na rynek. W połowie 2020 r. objął zarządzanie 3-gwiazdkowymi hotelami Vabank w Golubiu-Dobrzyniu i Osada Karbówko Wellness & Spa pod Golubiem. •
Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu Renaissance i Courtyard Airport
Magdalena Orchowicz, ostatnio w sieci Accor, dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie odpowiada za stworzenie wspólnego działu sprzedaży i marketingu warszawskich hoteli Courtyard by Marriott Airport i Renaissance Airport. Pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2006 r. we wrocławskim hotelu sieci Radisson. Od 2013 r. związana była z siecią Accor, gdzie m.in. pełniła funkcję senior sales managera w hotelu Sofitel Wrocław, a przez ostatnie sześć lat senior sales managera hoteli Accor w regionie wrocławskim. – Cieszymy się, że tak doświadczona osoba, która pracowała wcześniej dla różnych międzynarodowych sieci hotelowych, dołączyła do naszego zespołu i poprowadzi nowo powstający, wspólny dla dwóch hoteli dział sprzedaży i marketingu – mówi Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel. Renaissance oferuje 225 pokoi i 850 m kw. powierzchni konferencyjnej, a Courtyard by Marriott 241 pokoi i 430 m kw. na konferencje.
Chiristian Barbier dyrektorem operacyjnym UBM Hotels na Polskę
Christian Barbier, przez 17 lat związany z siecią Accor, m.in. polskimi hotelami ibis, został dyrektorem operacyjnym UBM Hotels na Polskę w UBM Development. Związany był z siecią Accor od 2005 r. Był m.in. dyrektorem generalnym hoteli Etap (obecny ibis Budget) Katowice, ibis Zabrze i ibis Poznań. W 2011 r. został w centrali Orbisu project managerem ibis Mega Brand. Przez dwa lata pod jego opieką znajdowało się 20 hoteli z rodziny ibis, dla których prowadził wsparcie operacyjne. W 2014 r. wyjechał do Indonezji, gdzie pełnił funkcję dyrektora w hotelach ibis w Dżakarcie i Royal Surakarta Heritage by Sofitel w Solo, a następnie był dyrektorem ibisa w armeńskim Erewanie. Od 2019 r. pracował jako dyrektor generalny ibisa w Cambridge. Przed dołączeniem do Accoru był attache handlowym w ambasadzie francuskiej w Oslo. Teraz będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie ośmiu hoteli w Polsce, m.in. Intercontinental w Warszawie, Holiday Inn w Warszawie i Gdańsku, Radisson Blu i Park Inn by Radisson w Krakowie, Mercure w Katowicach i ibis Styles Centrum w Krakowie. •
Joanna Olszewska business development managerem w Accorze
Joanna Olszewska, kierownik ds. klientów kluczowych w zespole sprzedaży centralnej sieci Accor, awansowała na stanowisko business development managera. Odpowiadać będzie za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami korporacyjnymi i biznesowymi grupy w Polsce. Karierę rozpoczęła w 2010 r. w recepcji Novotelu Szczecin Centrum. Po dwóch latach przeszła do Mercure Warszawa Grand, gdzie pracowała w dziale rezerwacji, a następnie w dziale konferencji i bankietów. Kolejnym etapem był warszawski Hilton i stanowisko group, convention & events sales executive. Po dwóch latach, w 2016 r., wróciła do Accoru, gdzie została regionalnym kierownikiem sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych. – Miałam szansę poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu jako business development manager wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami i jak z powodzeniem utrzymywać długofalowe relacje w biznesie – mówi Joanna Olszewska. •
Nowy dyrektor sprzedaży w Holiday Inn Resort Warszawa – Józefów…
Filip Skrzeszewski, wcześniej związany m.in. z firmami HRS i Z-Factor, został dyrektorem sprzedaży w Holiday Inn Resort Warszawa – Józefów. Z hotelarstwem związany jest od ponad 20 lat. Zaczynał w dziale rezerwacji warszawskiego hotelu Jan III Sobieski, skąd przeszedł do działu rezerwacji grupowych w Radisson Blu Centrum Warszawa, dochodząc do stanowiska sales managera. W sieci Hotele Warszawskie Syrena był odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi oraz rozwój sprzedaży w segmencie indywidualnym i konferencyjnym. Od 2011 r. był związany z HRS Polska, gdzie jako corporate sales manager odpowiadał za współpracę z klientami globalnymi oraz za pozyskiwanie klientów w centralnej i zachodniej Polsce. W 2016 r. został partnerem Z-Factor, polskiej firmy specjalizującej się w dostarczaniu analiz rynkowych i świadczeniu usług doradczych dla branży turystycznej. W 2018 r. powrócił do HRS jako hotel sales manager. Przez ostatni rok pracował jako agent nieruchomości w warszawskiej agencji RE/MAX Smart. •
… i Holiday Inn City Center Warszawa
Maciej Woszczyk, przez ostatnie cztery lata związany z warszawskimi hotelami sieci Radisson Hotels Group, został dyrektorem sprzedaży Holiday Inn City Center Warszawa. W latach 2010-2011 pracował jako sales manager sieci Mamaison Hotels & Residence (hotel Le Regina i Residence Diana w Warszawie). Następnie związał się z siecią Starwood (Sheraton i Westin w Warszawie), gdzie zaczynał na stanowisku account manager corporate, a po dwóch latach objął funkcję global account sales managera. W 2017 r. przeszedł do sieci Hilton, gdzie został account managerem w biurze sprzedaży na Polskę. Po roku trafił do sieci Radisson Hotel Group, obejmując stanowisko assistant director of sales and marketing Warsaw. •
Adam Pruszkowski, kierujący wcześniej m.in. Hiltonem Świnoujście, a ostatnio Hiltonem Garden Inn Tbilisi, został dyrektorem generalnym powstającego Radisson Blu Resort Ostróda Mazury Lakes zarządzanego przez sieć Radisson Hotel Group. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 35 lat. Karierę rozpoczynał w Niemczech. Po powrocie do Polski pracował m.in. przy otwarciu hoteli sieci Radisson Blu i Vienna International. Był prezesem zarządu hotelu Boss. W 2012 r. jako wiceprezes zarządu Polaris Hospitality Enterprises i dyrektor operacyjny wprowadzał na rynek DoubleTree by Hilton Warszawa w Wawrze. W 2015 r. został dyrektorem generalnym nowo otwieranego DoubleTree by Hilton w rosyjskim Tiumeniu na Syberii, a w 2018 r. Hiltona Świnoujścia od fazy pre-openingu, będąc też dyrektorem regionalnym Zdrojowej Invest, odpowiadającym za Radissona Blu. W połowie ub.r. został dyrektorem generalnym przygotowywanego do otwarcia Hiltona Garden Inn w Tbilisi. Otwarcie hotelu Radisson Blu Resort Ostróda z 241 pokojami i aquaparkiem, którego inwestorem jest spółka Europlan Artura Koziei, zapowiadane było w te wakacje, ale przesunie się co najmniej na jesień. •
…a Monika Borysiuk dyrektorem sprzedaży
Monika Borysiuk, ostatnio związana z hotelem Indigo Warszawa, została dyrektor sprzedaży Radissona Blu Resort Ostróda Lakes. W latach 2017-2018 pracowała w Novotelu Warszawa Centrum na stanowisku MICE sales coordinator, następnie w hotelu Bristol, a Luxury Collection Warszawa jako groups & events sales executive. W 2019 r. powróciła do sieci Accor już do centralnego działu sprzedaży jako key account manager na Polskę i kraje bałtyckie, a w marcu 2021 r. została sales managerem hotelu Indigo Warszawa. •
Przemysław Konieczyński zmienia Andersię w Radisson Blu
Przemysław Konieczyński objął stanowisko deputy cluster managera i hotel general managera w niemieckiej firmie RIMC Hotels & Resorts, która w kwietniu została operatorem hotelu IBB Andersia i wprowadza go pod markę Radisson Blu. Odpowiada za rebranding i rozwój biznesu w hotelu, a także za wsparcie RIMC w ekspansji w Polsce. Z branżą hotelarską związany jest od 12 lat. Zaczynał w Anglii, gdzie pracował m.in. jako F&B manager w hotelach Mercure i DoubleTree by Hilton w Newbury, awansując na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego Mercure w Swindon. Od 2017 r. był dyrektorem operacyjnym w (położonym obok IBB Andersia) hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum, gdzie odpowiadał za modernizację i otwarcie hotelu ibis. Jesienią 2019 r. trafił do ibisa Tomaszów Lubelski, gdzie odpowiedzialny był za wprowadzenie hotelu na rynek. W połowie 2020 r. objął zarządzanie 3-gwiazdkowymi hotelami Vabank w Golubiu-Dobrzyniu i Osada Karbówko Wellness & Spa pod Golubiem. •
Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu Renaissance i Courtyard Airport
Magdalena Orchowicz, ostatnio w sieci Accor, dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie odpowiada za stworzenie wspólnego działu sprzedaży i marketingu warszawskich hoteli Courtyard by Marriott Airport i Renaissance Airport. Pracę w hotelarstwie rozpoczęła w 2006 r. we wrocławskim hotelu sieci Radisson. Od 2013 r. związana była z siecią Accor, gdzie m.in. pełniła funkcję senior sales managera w hotelu Sofitel Wrocław, a przez ostatnie sześć lat senior sales managera hoteli Accor w regionie wrocławskim. – Cieszymy się, że tak doświadczona osoba, która pracowała wcześniej dla różnych międzynarodowych sieci hotelowych, dołączyła do naszego zespołu i poprowadzi nowo powstający, wspólny dla dwóch hoteli dział sprzedaży i marketingu – mówi Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel. Renaissance oferuje 225 pokoi i 850 m kw. powierzchni konferencyjnej, a Courtyard by Marriott 241 pokoi i 430 m kw. na konferencje.
Chiristian Barbier dyrektorem operacyjnym UBM Hotels na Polskę
Christian Barbier, przez 17 lat związany z siecią Accor, m.in. polskimi hotelami ibis, został dyrektorem operacyjnym UBM Hotels na Polskę w UBM Development. Związany był z siecią Accor od 2005 r. Był m.in. dyrektorem generalnym hoteli Etap (obecny ibis Budget) Katowice, ibis Zabrze i ibis Poznań. W 2011 r. został w centrali Orbisu project managerem ibis Mega Brand. Przez dwa lata pod jego opieką znajdowało się 20 hoteli z rodziny ibis, dla których prowadził wsparcie operacyjne. W 2014 r. wyjechał do Indonezji, gdzie pełnił funkcję dyrektora w hotelach ibis w Dżakarcie i Royal Surakarta Heritage by Sofitel w Solo, a następnie był dyrektorem ibisa w armeńskim Erewanie. Od 2019 r. pracował jako dyrektor generalny ibisa w Cambridge. Przed dołączeniem do Accoru był attache handlowym w ambasadzie francuskiej w Oslo. Teraz będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie ośmiu hoteli w Polsce, m.in. Intercontinental w Warszawie, Holiday Inn w Warszawie i Gdańsku, Radisson Blu i Park Inn by Radisson w Krakowie, Mercure w Katowicach i ibis Styles Centrum w Krakowie. •
Joanna Olszewska business development managerem w Accorze
Joanna Olszewska, kierownik ds. klientów kluczowych w zespole sprzedaży centralnej sieci Accor, awansowała na stanowisko business development managera. Odpowiadać będzie za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami korporacyjnymi i biznesowymi grupy w Polsce. Karierę rozpoczęła w 2010 r. w recepcji Novotelu Szczecin Centrum. Po dwóch latach przeszła do Mercure Warszawa Grand, gdzie pracowała w dziale rezerwacji, a następnie w dziale konferencji i bankietów. Kolejnym etapem był warszawski Hilton i stanowisko group, convention & events sales executive. Po dwóch latach, w 2016 r., wróciła do Accoru, gdzie została regionalnym kierownikiem sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych. – Miałam szansę poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu jako business development manager wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami i jak z powodzeniem utrzymywać długofalowe relacje w biznesie – mówi Joanna Olszewska. •
Nowy dyrektor sprzedaży w Holiday Inn Resort Warszawa – Józefów…
Filip Skrzeszewski, wcześniej związany m.in. z firmami HRS i Z-Factor, został dyrektorem sprzedaży w Holiday Inn Resort Warszawa – Józefów. Z hotelarstwem związany jest od ponad 20 lat. Zaczynał w dziale rezerwacji warszawskiego hotelu Jan III Sobieski, skąd przeszedł do działu rezerwacji grupowych w Radisson Blu Centrum Warszawa, dochodząc do stanowiska sales managera. W sieci Hotele Warszawskie Syrena był odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi oraz rozwój sprzedaży w segmencie indywidualnym i konferencyjnym. Od 2011 r. był związany z HRS Polska, gdzie jako corporate sales manager odpowiadał za współpracę z klientami globalnymi oraz za pozyskiwanie klientów w centralnej i zachodniej Polsce. W 2016 r. został partnerem Z-Factor, polskiej firmy specjalizującej się w dostarczaniu analiz rynkowych i świadczeniu usług doradczych dla branży turystycznej. W 2018 r. powrócił do HRS jako hotel sales manager. Przez ostatni rok pracował jako agent nieruchomości w warszawskiej agencji RE/MAX Smart. •
… i Holiday Inn City Center Warszawa
Maciej Woszczyk, przez ostatnie cztery lata związany z warszawskimi hotelami sieci Radisson Hotels Group, został dyrektorem sprzedaży Holiday Inn City Center Warszawa. W latach 2010-2011 pracował jako sales manager sieci Mamaison Hotels & Residence (hotel Le Regina i Residence Diana w Warszawie). Następnie związał się z siecią Starwood (Sheraton i Westin w Warszawie), gdzie zaczynał na stanowisku account manager corporate, a po dwóch latach objął funkcję global account sales managera. W 2017 r. przeszedł do sieci Hilton, gdzie został account managerem w biurze sprzedaży na Polskę. Po roku trafił do sieci Radisson Hotel Group, obejmując stanowisko assistant director of sales and marketing Warsaw. •
Dodaj komentarz