Jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny na portalach typu booking.com. I choć hotele w Polsce znajdują się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 postawiła przed nimi kolejne wyzwania.
Ostatnie dwa lata były wyjątkowo ciężkie dla całej branży HoReCa – nie tylko w Polsce. Branża zamykała i otwierała się wielokrotnie. Był to czas ogromnej niepewności, co zawsze skutecznie hamuje inwestycje w każdej gałęzi gospodarki.
Hotele czekały na technika tygodniami
Z punktu widzenia firmy, która zajmuje się dostarczaniem produktów sieciowych, najtrudniejsze były pierwsze miesiące pandemii. Wówczas specjaliści zajmujący się ogólnie rozumianym dostępem do internetu i sieciami bezprzewodowymi mieli zlecenia na kilka tygodni do przodu. Często dochodziło do sytuacji, w której firmy czy hotele czekały na przyjazd technika ponad miesiąc. Zbiegło się to w czasie z sytuacją, gdy goście – szczególnie biznesowi – kładli duży nacisk na dostępność niezawodnej, bezpiecznej i wydajnej sieci hotelowej podczas podróży. W tych pierwszych kilku miesiącach obserwowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszymi rozwiązaniami. Wtedy branża hotelarska jeszcze nie wiedziała, że pandemia potrwa tak długo i będzie dla niej tak kosztowna. W kolejnych miesiącach przedłużającej się niepewności związanej z pandemią hotelarze zaczęli bardziej zwracać uwagę na budżet inwestycji w nowe technolo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz