Co pandemia zmieniła w zarządzaniu hotelową siecią Wi-Fi

Jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny na portalach typu booking.com. I choć hotele w Polsce znajdują się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 postawiła przed nimi kolejne wyzwania. Ostatnie dwa lata były wyjątkowo ciężkie dla całej branży HoReCa – nie tylko w Polsce. Branża zamykała i otwierała się wielokrotnie. Był to czas ogromnej niepewności, co zawsze skutecznie hamuje inwestycje w każdej gałęzi gospodarki. Hotele czekały na technika tygodniami Z punktu widzenia firmy, która zajmuje się dostarczaniem produktów sieciowych, najtrudniejsze były pierwsze miesiące pandemii. Wówczas specjaliści zajmujący się ogólnie rozumianym dostępem do internetu i sieciami bezprzewodowymi mieli zlecenia na kilka tygodni do przodu. Często dochodziło do sytuacji, w której firmy czy hotele czekały na przyjazd technika ponad miesiąc. Zbiegło się to w czasie z sytuacją, gdy goście – szczególnie biznesowi – kładli duży nacisk na dostępność niezawodnej, bezpiecznej i wydajnej sieci hotelowej podczas podróży. W tych pierwszych kilku miesiącach obserwowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszymi rozwiązaniami. Wtedy branża hotelarska jeszcze nie wiedziała, że pandemia potrwa tak długo i będzie dla niej tak kosztowna. W kolejnych miesiącach przedłużającej się niepewności związanej z pandemią hotelarze zaczęli bardziej zwracać uwagę na budżet inwestycji w nowe technolo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *