Ostatnie lata były okresem wielkiej rewolucji w sposobie myślenia managerów obiektów hotelowych. W zakresie mediów w hotelu, a zwłaszcza telewizji hotelowej. Można powiedzieć, że przeszliśmy ekspresową drogę od „hoteli drewnianych do hoteli murowanych”.
Wdobie potężnych obostrzeń, jakie nieszczęśliwie dotknęły branżę przez pandemię COVID-19, obiekty hotelowe musiały dostosować się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Z 32 na 43 cale i zarządzanie treścią Zacznijmy od początku. Gdzieś w latach 2016-2018 zaczęliśmy obserwować wypieranie matryc 32-calowych w telewizorach hotelowych przez 40-43 calowe. Coraz więcej osób też interesowało się rozwiązaniami smart i systemami do zarządzania treścią. Standard ten został narzucony przez hotele sieciowe. W końcu to obiekty działające w ramach globalnych korporacji, mając często potężne budżety, jak również kadrę wysokiej klasy managerów specjalizujących się w marketingu. Określili oni potrzeby stworzenia systemów do zarządzania treścią. Systemy takie jak Samsung LYNK Cloud, Samsung LYNK REACH, LG PRO:Centric czy Otrum zapewniają wiele unikatowych możliwości prowadzenia aktywnej sprzedaży. Telewizor dzięki potrzebie prezentowania treści marketingowych/ handlowych stał się swojego rodzaju medium, umożliwiając docieranie z produktami i usługami obiektu hotelowego do każdego gościa. Dodatkowo manager hotelu zyskał możliwość centralnego zarządzania flotą telewizorów, jak również zbierania statystyk z tego, co dzieje się na telewizorze. Przykładowo, jeżeli któryś z kanałów telewizyjnych ma oglądalność na poziomie 2 proc. w skali roku w banku kanałów, jaki oferuje hotel, to czy opłaca się i warto płacić za ten kanał licencje? Może być też przykład czysto marketingowy: jeże [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Trzymajcie namiary – http://www.flpoland.pl/
Tam macie opisany cały proces – to nie wymaga żadnych cudów, tylko podstawowych kroków.
I tego się trzymajcie.