Trwa akcja merchindisingowa dla wybranych produktów z szerokiego asortymentu 3M Poland Sp. z o.o. Za prawidłową ekspozycję odpowiedzialny jest Parter ASM, firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, działająca w strukturach ASM group.
- 3M to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe o zasięgu międzynarodowym. Ich działania charakteryzują się wysokim stopniem innowacyjności technologicznej. Profesjonalizm i wartości jakie promuje firma były kluczem do przygotowanego przez nas merchindisingu. Dodatkowo wykorzystaliśmy nasze doświadczenie i tak przygotowaliśmy ekspozycję produktów opatrunkowych, środków do sprzątania i artykułów kosmetyczno-myjących - mówi Aneta Wiśniewska, Key Account Manager Partner ASM.
Na półkach zadbano o prawidłową wystawę ściereczek, czyścików marek Prima i Scotch – Brite, gąbek, pumeksów, rękawic do masażu marki Syrena, a także plastrów Viscoplast i innych materiałów opatrunkowych 3M.
Akcja rozpoczęła się w listopadzie zeszłego roku i jest nieprzerwanie prowadzona na terenie hal TESCO, CERREFOUR, AUCHAN, MAKRO, REAL, SELGROS, obecnie głównie w Wielkopolsce.
- Dbamy o esteykę ekspozycji i wizerunek klienta. Nasze działania mają zwiększyć dostępność produktów i ich sprzedaż, dlatego częstotliwość naszego doglądania hal jest wysoka – mówi Aneta Wiśniewska.
Więcej informacji: www.partenrasm.pl
Opracowanie: Primoloko/Balck&WhitePR
- 3M to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe o zasięgu międzynarodowym. Ich działania charakteryzują się wysokim stopniem innowacyjności technologicznej. Profesjonalizm i wartości jakie promuje firma były kluczem do przygotowanego przez nas merchindisingu. Dodatkowo wykorzystaliśmy nasze doświadczenie i tak przygotowaliśmy ekspozycję produktów opatrunkowych, środków do sprzątania i artykułów kosmetyczno-myjących - mówi Aneta Wiśniewska, Key Account Manager Partner ASM.
Na półkach zadbano o prawidłową wystawę ściereczek, czyścików marek Prima i Scotch – Brite, gąbek, pumeksów, rękawic do masażu marki Syrena, a także plastrów Viscoplast i innych materiałów opatrunkowych 3M.
Akcja rozpoczęła się w listopadzie zeszłego roku i jest nieprzerwanie prowadzona na terenie hal TESCO, CERREFOUR, AUCHAN, MAKRO, REAL, SELGROS, obecnie głównie w Wielkopolsce.
- Dbamy o esteykę ekspozycji i wizerunek klienta. Nasze działania mają zwiększyć dostępność produktów i ich sprzedaż, dlatego częstotliwość naszego doglądania hal jest wysoka – mówi Aneta Wiśniewska.
Więcej informacji: www.partenrasm.pl
Opracowanie: Primoloko/Balck&WhitePR
Dodaj komentarz