Autor: Agnieszka Majewska-Kunat
Najpierw pandemia, następnie wojna sprawiły, że marki musiały zmienić sposób komunikacji z klientami. Dziś z perspektywy tych dwóch i pół roku wiemy, że trzeba spodziewać się niespodziewanego. W takiej sytuacji warto postawić na tzw. zwinne działania marketingowe, ponieważ umożliwiają one szybką adaptację do nowej rzeczywistości. Aby się w niej odnaleźć, osoby zarządzające marką hotelową muszą wykazać się dużą elastycznością także w zakresie komunikacji oraz na bieżąco reagować na dynamicznie zmieniające się potrzeby gości hotelowyc
Z pewnością pomoże w tym znajomość trendów, które mają szansę na dłużej zaistnieć w naszej rzeczywistości.
Buduj markę medialną
Obecna sytuacja wymusiła na działach marketingu zastosowanie nowych zasad gry. Komunikacja musi jeszcze szybciej odpowiadać na pojawiające się potrzeby klientów, które są definiowane na bieżąco. Marki chcą być dostrzegane, co nie jest łatwe ze względu na namnożenie komunikatów m.in. w przestrzeni internetu. Warto więc tworzyć swoją strategię medialną, z wykorzystaniem także własnych kanałów komunikacji. Jak się do tego zabrać? Myśl o marce hotelu jako wydawcy konkretnych treści, które zaangażują gości hotelowych. Przybliż ofertę hotelu nie tylko poprzez social media czy newslettery. Pomyśl też o podcastach, które biją rekordy popularności nie tylko w Polsce. Zastanów się, czy możesz wydawać własną gazetkę, np. dostępną online. Z pewnością warto pomyśleć o inwestycji w treści audio. Już teraz widzimy, że Twitter, Facebook czy LinkedIn pracują nad wprowadzeniem różnego rodzaju podcastów, pokojów lub postów z samym dźwiękiem. Być może w twojej głowie pojawiło się pytanie, czy wciąż warto inwestować w modernizację strony WWW oraz rozwijać bloga. Odpowiedź brzmi TAK. Zdecydowanie warto, ponieważ wzrasta rola content marketingu oraz kanałów i baz własnych. To one właśnie umożliwią ci wydawanie twoich treści, kiedy ceny reklam, np. na Facebooku, poszybują w górę.
Dziel się wartościowymi informacjami
Tradycyjny model przedstawiania oferty hotelu, oparty tylko na podkreślaniu jej wyróżników, traci systematycznie na znaczeniu. Dodatkowo widzimy, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz