Daniel Salamon, dotychczasowy zastępca dyrektora hotelu Metropol, awansował na dyrektora tego hotelu w ścisłym centrum Warszawy. Do Hoteli Warszawskich „Syrena” dołączył w 2011 r. i w historycznym hotelu Polonia Palace przeszedł całą ścieżkę kariery, finalnie pełniąc obowiązki zastępcy kierownika gastronomii.
Był odpowiedzialny za operacyjne funkcjonowanie działów F&B, w tym restauracji Polonia, Lobby Baru i bankietów. Obejmując w 2019 r. stanowisko zastępcy dyrektora hotelu Metropol, skupił się na wprowadzeniu i monitorowaniu standardów obsługi gości we wszystkich działach, koordynacji ostatniego etapu remontów lobby, restauracji i pokoi, a także na współpracy z najemcami. Hotel Metropol otworzył się po przerwie spowodowanej pandemią w sierpniu 2020 r. Daniel Salamon nadzorował wszystkie kwestie operacyjne, zatrudnienia oraz implementacji procedur i standardów covidowych. – Jestem bardzo dumny ze zgranego i profesjonalnego zespołu hotelu Metropol – mówi nowy dyrektor. – Cieszę się, że efekty naszej pracy są zauważane i doceniane przez gości. W licznych opiniach podkreślają idealną lokalizację w centrum miasta, przyjazną obsługę i wygodne pokoje. Lubią nasze funkcjonalne lobby i design restauracji. Chcemy utrzymać wysoką jakość naszych usług, w tym szczególnie chwalonych przez gości śniadań, a także inwestować w szkolenia i rozwój naszych pracowników. •
Był odpowiedzialny za operacyjne funkcjonowanie działów F&B, w tym restauracji Polonia, Lobby Baru i bankietów. Obejmując w 2019 r. stanowisko zastępcy dyrektora hotelu Metropol, skupił się na wprowadzeniu i monitorowaniu standardów obsługi gości we wszystkich działach, koordynacji ostatniego etapu remontów lobby, restauracji i pokoi, a także na współpracy z najemcami. Hotel Metropol otworzył się po przerwie spowodowanej pandemią w sierpniu 2020 r. Daniel Salamon nadzorował wszystkie kwestie operacyjne, zatrudnienia oraz implementacji procedur i standardów covidowych. – Jestem bardzo dumny ze zgranego i profesjonalnego zespołu hotelu Metropol – mówi nowy dyrektor. – Cieszę się, że efekty naszej pracy są zauważane i doceniane przez gości. W licznych opiniach podkreślają idealną lokalizację w centrum miasta, przyjazną obsługę i wygodne pokoje. Lubią nasze funkcjonalne lobby i design restauracji. Chcemy utrzymać wysoką jakość naszych usług, w tym szczególnie chwalonych przez gości śniadań, a także inwestować w szkolenia i rozwój naszych pracowników. •
Dodaj komentarz