IGHP i POT ze wspólnym projektem #MiastoTurystyka

Rynek podróży rodzinnych przeżywa duże ożywienie, a w okresie pandemii stal się wręcz dominujący w wielu hotelach. Także w nadchodzących latach rodziny będą ważną grupą docelową, a przedłużony do 30 września Polski Bon Turystyczny sprawi, że wiele z nich, planując weekendowe i wakacyjne wyjazdy, będzie korzystać z krajowej oferty turystycznej. To skłoniło IGHP i POT do wspólnej akcji #MiastoTurystyka, aby wypromować takie pobyty również w hotelach miejskich.

Utrzymująca się niepewność dotycząca międzynarodowych podróży prawdopodobnie sprawi, że hotele sprofilowane wyłącznie pod obsługę gości biznesowych i konferencyjnych oraz turystów z zagranicy będą mieć problem z podniesieniem się po stratach związanych z pandemią.

W odróżnieniu od mniejszych obiektów, postrzeganych jako przyjazne rodzinom, miejskie hotele są w wyobrażeniu wielu turystów drogie, nieprzystosowane do rodzinnego wypoczynku i niedostępne dla podróżujących rodzinnie Kowalskich. – Projekt #MiastoTurystyka, który uruchomiliśmy wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną, ma na celu zachęcenie hoteli w miastach do dołączenia do programu Polski Bon Turystyczny i propagowanie turystyki miejskiej wśród rodziców podróżujących z dziećmi – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP. – Dotychczas spora część obiektów hotelarskich nie kierowała swojej oferty do tej grupy, choć dysponują one doskonałymi warunkami, atrakcjami i lokalizacjami, które mogą być świetną bazą dla rodzin odwiedzających polskie miasta.

Chcemy pokazać hotelarzom, że warto być elastycznym, otworzyć się na nowy segment rynku i przyjmować gości, którzy za usługi hotelarskie mogą zapłacić bonem turystycznym. A dla gości stworzyć przyjazną rodzinną atmosferę, dzięki której poczują się mile widziani.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *