Po raz 14. ruszyła ogólnopolska kampania certyfikacji obiektów hotelowych „Hotel Przyjazny Rodzinie”. Są już pierwsze zgłoszenia do tej edycji i zaczęły się audyty obiektów, których najwięcej jest w czasie wakacji. „Hotelarz” jest patronem tego programu.
Celowo pominęliśmy edycję 13., bo jak wiadomo w hotelarstwie nr 13 ma swoje przesądy w numeracji pokoi i pięter (triskaidekafobia – lęk przed liczbą 13) – mówi Violetta Hamerska twórczyni projektu i przewodnicząca kapituły HPR. – A tak serio, poprzednia edycja trwała dwa lata, stąd decyzja o 14. edycji HPR. Z myślą o tegorocznych wakacjach przygotowywany jest specjalny projekt dla obiektów HPR z największym portalem parentingowym Mamotoja.pl, który jest partnerem medialnym HPR od 14 lat. – Będzie to raport specjalny „Wakacje 2022”, mający ułatwić rodzicom planowanie wyjazdów, które często są rezerwowane w ostatniej chwili. W jednym miejscu rodzice znajdą komplet informacji, porad, rekomendacji i wskazówek na temat rodzinnego wypoczynku.
Na naszym portalu www.rodzinawhotelu.pl będą konkretne oferty i promocje z obiektów hotelowych – wyjaśnia Violetta Hamerska. Zakres tematyczny raportu będzie opierał się m.in. na najczęściej wyszukiwanych frazach dotyczących atrakcji dla dzieci:
• atrakcje w różnych miastach Polski (w tym najczęściej wyszukiwane przez internautów + sugerowane przez partnerów),
• atrakcje w różnych regionach Polski,
• materiał o tym, jakie atrakcje są w obiektach hotelowych 14. edycji HPR i dlaczego warto wybierać sprawdzone obiekty z logo HPR,
• teksty o konkretnych obiektach hotelowych z 14. edycji HPR,
• artykuł poradniczy o bonie turystycznym,
• sonda lub plebiscyt (np. jaki rejon Polski użytkownicy polecają na wakacje z dziećmi). Raport pojawi się w maju, a działania promocyjne będą prowadzone do sierpnia.
Celowo pominęliśmy edycję 13., bo jak wiadomo w hotelarstwie nr 13 ma swoje przesądy w numeracji pokoi i pięter (triskaidekafobia – lęk przed liczbą 13) – mówi Violetta Hamerska twórczyni projektu i przewodnicząca kapituły HPR. – A tak serio, poprzednia edycja trwała dwa lata, stąd decyzja o 14. edycji HPR. Z myślą o tegorocznych wakacjach przygotowywany jest specjalny projekt dla obiektów HPR z największym portalem parentingowym Mamotoja.pl, który jest partnerem medialnym HPR od 14 lat. – Będzie to raport specjalny „Wakacje 2022”, mający ułatwić rodzicom planowanie wyjazdów, które często są rezerwowane w ostatniej chwili. W jednym miejscu rodzice znajdą komplet informacji, porad, rekomendacji i wskazówek na temat rodzinnego wypoczynku.
Na naszym portalu www.rodzinawhotelu.pl będą konkretne oferty i promocje z obiektów hotelowych – wyjaśnia Violetta Hamerska. Zakres tematyczny raportu będzie opierał się m.in. na najczęściej wyszukiwanych frazach dotyczących atrakcji dla dzieci:
• atrakcje w różnych miastach Polski (w tym najczęściej wyszukiwane przez internautów + sugerowane przez partnerów),
• atrakcje w różnych regionach Polski,
• materiał o tym, jakie atrakcje są w obiektach hotelowych 14. edycji HPR i dlaczego warto wybierać sprawdzone obiekty z logo HPR,
• teksty o konkretnych obiektach hotelowych z 14. edycji HPR,
• artykuł poradniczy o bonie turystycznym,
• sonda lub plebiscyt (np. jaki rejon Polski użytkownicy polecają na wakacje z dziećmi). Raport pojawi się w maju, a działania promocyjne będą prowadzone do sierpnia.
Dodaj komentarz