Zdobycie kolejnych 1600 hoteli daje Synxis & UNYK nową pozycję na rynku.

SynXis & UNYK prowadząc kompleksową hotelową dystrybucję i zarządzanie przychodami (revenue management) na skalę całego świata i pozyskanie kolejnych 1600 hoteli do swojego portfolio ogłosiło restrukturyzację Menadżerów ds. Klientów (Account Management) wprowadzając nową jakość dla swoich klientów. „Wielu naszych klientów zwraca uwagę na rozwój i przyszłość ich biznesów.


Reorganizacja struktury Menadżerów ds. Klientów z naszymi specjalistami Revenue Management spowoduje zbudowanie silniejszego partnerstwa między naszymi klientami hotelami, a naszym zespołem i przyczyni się do lepszego zrozumienia potrzeb naszych hotelarzy i oferowania najlepszych rozwiązań biznesowych”, powiedział Scott Alvis, Prezydent & General Manager of Synxis.


Account Management pokazuje hotelom jak należy wykorzystywać kanały dystrybucji oferty hotelowej. Zespół skupia się na generowaniu wzrostu dla swoich hoteli, tym bardziej w czasach spowolnienia gospodarczego. Obsługa SynXis & UNYK pracuje edukując hotelarzy jak wykorzystywać Centralny System Rezerwacji i Dystrybucji do maksimum generując wyższe przychody.


„Zespół SynXis proponuje nam wiele świetnych pomysłów w zakresie, jak zwiększyć przychody wykorzystując różne kanały dystrybucji”, skomentował Mike Pratt, Vice President of Sales & Marketing Magnolia Hotels. „Doceniamy to, mimo że jesteśmy stałymi klientami, Synxis nadal jest pro-aktywny sugerując nowe produkty i programy marketingowe.”



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *