W majowym "Hotelarzu" jak zwykle od pięciu lat wiosną podsumowujemy, co wydarzyło się w w ciągu roku na rynku inwestycji hotelarskich w Warszawie, do niedawna najbardziej rozgrzanym. I cały czas gorącym, bo tylko w tym roku wchodzą kolejne cztery z ponad 700 pokojami. Czego się spodziewać w kolejnych latach (a czego się nie spodziewać).
W numerze także m.in.:
- Wywiad z Łukaszem Płoszyńskim, wiceprezesem sieci Focus Hotels, która otworzyła w marcu Focus Hotel Premium w zagłębiu biurowym na Służewcu, nie tylko o wynikach tego hotelu (blisko 100 proc. obłożenia od startu), ale również m.in. co zmieniło się w umowach dzierżawy między 2019 a 2022 r.
- Międzynarodowe marki hotelowe na polskim rynku – Jacek Kozioł, partner w firmie Pro Value, podsumowuje obecny stan obecności na polskim rynku marek międzynarodowych
- O strategii cenowej (zmiany, zmiany, zmiany) – pisze Rafał Abramczyk, CEO firmy doradczej hotel AG
- Generalne wykonawstwo czy pakiety – Ireneusz Dudek, prezes firmy Hotel Inwest, pisze o wyzwaniach związanych z prowadzeniem procesu inwestycyjnego budowy hotelu
- Jak zarządzać biznesem hotelu w dzisiejszych czasach? – spojrzenie właścicielskie z perspektywy Joanny Ostrowskiej, zarządzającej rodzinną sieci hotelarską Osti-hotele w Krakowie z hotelami Kossak i Senacki
- Jaki pracownik, takie doświadczenie gości – tłumaczy w swoim artykule Violetta Hamerska o employee experience
- Jak przygotować się imprezy okolicznościowej w departamencie SPA - zaręczyny, wieczory panieńskie, kawalarskie itp. i jakie zabiegi zaoferować pisze Anita Bajdalska.
Dodaj komentarz