Accor, Polski Holding Hotelowy, Hilton, Marriott International, Radisson Hotel Group – tak przedstawia się pierwsza piątka sieci i operatorów pod względem ilości pokoi na polskim rynku. Jaki jest ich stan posiadania, jak pandemia zmieniła ich plany inwestycyjne - o tym wszystkim piszemy w "Raporcie z Rynku Hotelarskiego i Gastronomicznego 2022", który wszyscy nasi czytelnicy otrzymają wraz z najnowszym wydaniem "Hotelarza" i "Restauracji".
Pandemia, wojna, dwucyfrowa inflacja, kilkasetprocentowy wzrost kosztu mediów, brak pracowników – hotelarstwo jest ciężko doświadczane przez ostatnie dwa lata. A jednocześnie cały czas otwiera się wiele hoteli, nawet w miastach najciężej dotkniętych spadkami przychodów. W regionach turystycznych można wręcz mówić o boomie, do tego inwestycje są realizowane w systemie condo, a więc „gwarantują” (przynajmniej według nabywców pokoi) stałe i wysokie zyski przez lata. Wierzyć czy nie wierzyć w polski rynek hotelarski w perspektywie krótko- i średnioterminowej? – tego można się dowiedzieć z najnowszej publikacji „Hotelarza” w której analizujemy stan posiadania i plany wszystkich największych sieci w Polsce.
Prenumeratę "Hotelarza" w tradycyjnej wersji papierowej, albo online, zamówić można TUTAJ>>
Dodaj komentarz