17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management.
Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone było właśnie ostatnie ze szkoleń Akademii Hotelarza.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 31 marca, tym razem tematem będzie optymalizacja kosztów w działalności hotelarskiej.
Szczegóły na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz