Taka MAŁA a taka DUŻA – nowa pralka Candy GRANDO

Candy wprowadza na polski rynek najnowszą pralkę GRANDO. Wyróżnia się dużą funkcjonalnością, nowoczesnym wyglądem oraz niewielkimi wymiarami.



Głębokość nowej pralki wynosi zaledwie 33 cm. Zmieści się więc w najmniejszych mieszkaniach, zgrabnie komponując się na niewielkiej przestrzeni. GRANDO – przy tak niewielkich wymiarach – oferuje użytkownikowi dużą pojemność, wygodę i efektywność.

           

GRANDO może pomieścić do 5 kg tkanin podczas jednego cyklu prania. Specjaliści z firmy Candy optymalnie wykorzystali miejsce dostępne w obudowie i zbiorniku pralki, zmieniając m.in. konstrukcję bębna. Powiększono go do maksymalnych rozmiarów. Delikatnie stożkowaty kształt bębna oraz zastosowane w nim specjalne przetłoczenia pozytywnie wpływają na efektywność prania. Dzięki tym rozwiązaniom bielizna poddawana jest bardziej intensywnej rotacji, a także właściwe rozkładana wewnątrz bębna. Dzięki temu poprawiona została skuteczność usuwania zabrudzeń. Usprawniona technologia produkcji bębna, polegająca na specjalnym łączeniu blachy i uzyskaniu w ten sposób jednolitej struktury, zwiększa solidność konstrukcji, jej trwałość i wytrzymałość.

 

Mniejsze i skuteczniejsze

 

Kolejną innowacją jest zwiększona liczba otworów w bębnie oraz zmniejszenie ich wielkości z 3,5 do 3 mm. Zwężone otwory powodują automatyczny wzrost ciśnienia przedostającej się przez nie wody oraz detergentów, na skutek czego szybciej przenikają one w głąb włókien, jednocześnie masując je i usuwając nawet najgłębsze zabrudzenia. Tak intensywny przepływ wody pozwala na całkowite usunięcie środków enzymatycznych zarówno z samego bębna, jak i ze struktur tkaniny. To bardzo istotny wskaźnik dla osób o delikatnej i wrażliwej skórze lub uczulonych na detergenty. Zawsze należy zwracać na niego uwagę, piorąc ubranka dla dzieci.

 

Wszystko  pod  kontrolą

 

Precyzyjny i bardzo łatwy w obsłudze elektroniczny, dwukierunkowy programator nowej pralki GRANDO umożliwia wybór programu jednym ruchem ręki. Cyfrowy wyświetlacz na bieżąco informuje o aktualnej fazie prania, jego temperaturze oraz czasie pozostałym do zakończenia całego procesu. Pralkę wyposażono w funkcję opóźnienia startu, która pozwala na rozpoczęcie pracy
w dogodnym dla nas momencie. Urządzenie daje również możliwość ustawienia cyklu prania w zależności od stopnia zabrudzenia tkaniny. Za kontrolę parametrów prania takich jak: poziom i pobór wody, temperatury czy obrotów wirówki odpowiada funkcja Fuzzy Logic, która automatycznie dostosowuje je do wagi załadunku. Program Mix&Wash pozwala na jednoczesne pranie w temperaturze 40°C wszystkich rodzajów tkanin w różnych kolorach, gwarantując doskonały efekt. Pralka Candy GRANDO jest zgodna z klasą energetyczną A+. Funkcja płukania Aqua+ oferuje natomiast dokładne usuwanie pozostałości po środkach piorących z najgłębszych struktur tkaniny.

 

Nowe GRANDO dzięki wielu nowatorskim rozwiązaniom zmienia „sztukę prania” na każdym z jego trzech etapów – prania, płukania oraz wirowania. Pralka odznacza się funkcjonalnością i ergonomią, przez co pranie z obowiązku zmienia się w czystą przyjemność.

 

 

* * *

 

Grupa Candy, spółka prywatna (należąca w 100% do rodziny Fumagalli), jest jednym z europejskich liderów
w sektorze dużych urządzeń gospodarstwa domowego do zabudowy i wolnostojących, takich jak pralki, zmywarki do naczyń, suszarki, lodówki, zamrażarki, kuchnie i piekarniki. Działa pod dwiema markami międzynarodowymi: Candy i Hoover oraz markami krajowymi: Iberna, Otsein, Rosières, Vyatka, Zerowatt. Hoover jest europejskim liderem we floorcare (pielęgnacja podłóg). W 2006 roku produkcja firmy sięgnęła 6,7 mln sztuk (+10,5%). Obroty w 2006 roku wyniosły ponad 1 mld €, co stanowiło wzrost o 3,5% w stosunku do roku wcześniejszego. Inwestycje na badania i rozwój sięgnęły 37 mln €. Liczba pracowników na koniec roku 2006 wynosiła 7.059 osób zatrudnionych w 10 zakładach produkcyjnych, 27 spółkach zależnych w Europie
i w centralnej siedzibie w Brugherio (Mediolan).

 

* * *

 

Dodatkowych informacji udziela:

Bartłomiej Czarski, Biuro prasowe Candy Polska, tel. 022 569 69 23, mobile: 503 803 120, e-mail: b.czarski@adpublica.pl

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *