Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone będzie najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się już 17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.
Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Revenue Management - zarządzanie ceną w hotelu - poziom I
Uczestnicy podczas seminarium otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
- komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
- kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
- ekonomia, a Revenue Management, współzależność
- segmentacja rynkowa
- prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 – Lunch/networking
13:30 – 15:30 – Część II
- strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
- pricing -od strategii do taktyki
- rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
- zarządzanie dostępnością hotelu
- analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
- narzędzia do revenue management-u i dystrybucji
15:30 – 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, dotyczące udziału, zadzwoń do nas!
Wiola Wiater
22 333 88 10
w.wiater@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz