Najnowsze wydanie „Hotelarza” już dociera do prenumeratorów i „do kiosków”, a konkretnie do „dobrych punktów sprzedaży”. A w nim w m.in…
- wywiad z Marcinem Antczakiem, CEO Grupy Antczak, o tym co skłoniło firmę z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku do wejścia w branżę hotelową, czy nie żałuje, że wszedł w nią tuż przed pandemią, czy planuje kolejne inwestycje hotelowe, czym się przy tym kieruje, na jakim etapie są dotychczas ogłoszone i jaki ma nie pomysł,
- Ziemowit Szubielski z Qualpro w Temacie Numeru „SEGMENTACJA W HOTELARSTWIE – żeby zrozumieć popyt i zbudować strategię” pisze m.in. o tym, jak tworzyć segmenty gości w zależności od specyfiki hotelu? Jakie są skutki wadliwych kryteriów segmentacyjnych? I o najczęstszych błędach przy budowaniu segmentacji?
- Rafał Abramczyk z hotelAG – o plusach i minusach finansowania inwestycji w modelu condo w obecnych czasach dużej podaży, dużego popytu i dużej inflacji,
- Joanna Kulesza z Profitroom – o tym jakie działania wdrożyć, aby maksymalnie wyzyskać dla hotelu wszystkie możliwości płynące z direct bookingu,
- Ireneusz Dudek z Hotel Inwest – o tym jak zmieniły się realia inwestycyjne w hotelarstwie i w związku z tym, co obecnie jest ważne przy podejmowaniu i prowadzeniu inwestycji w hotel. Rozpoczynać, wznawiać, zaniechać?
- Anita Bajdalska z Manager Spa – o analizie rocznej w hotelowym SPA,
- wszystko najważniejsze, co hotelarze powinni wiedzieć w związku ze zbliżającym się terminem przełączenia nadawania programów na standard DVB-T2,
- w kolejnej edycji Hotelu z Pomysłem – 2022 – prezentujemy Herbal Hotel z Wrocławia. „Ziołowy dobrostan w mnisich celach”, ale w centrum miasta,
- a do tego jak zwykle podsumowanie najważniejszych wydarzeń miesiąca w branży hotelarskiej, informacje o nowych otwarciach hoteli, rozpoczynających się inwestycjach, zmianach personalnych, analizy, opinie, ciekawostki.
Dodaj komentarz