Rada Hoteli Fundacji Harmony Hotels podjęła decyzję o zmianie nazwy Fundacji Harmony Polish Hotels (wcześniej działającej jako Polish Prestige Hotels) na Polskie Hotele Niezależne. PHN to sieć marketingowa skupiająca ok. 25 hoteli i obiektów w Polsce.
Organizacja powstała 25 lat temu. Dotychczasowe cele oraz zakres jej działalności pozostają bez zmian. Niezmieniona pozostaje nazwa programu lojalnościowego fundacji: Prestige Club. – Nowa nazwa zapewni przede wszystkim właściwą komunikację tego, na czym od początku istnienia fundacji koncentrowaliśmy największą uwagę, podkreśli wiodący cel naszej działalności: wsparcie marketingowe polskich hoteli niezależnych. W naszej ocenie wskaże również na właściwy przekaz naszej wizji, misji oraz zwróci większą uwagę otoczenia na wartości polskich obiektów hotelowych, które z dumą zrzeszamy i reprezentujemy – mówi Elżbieta Lendo, prezes zarządu fundacji. – Nowa nazwa dostosowana jest również do oferty hoteli członkowskich, zrzeszonych w organizacji, promujących przede wszystkim polską gościnność, w tym lokalną kulturę, historię czy tradycje. Fundacja, uprzedzając zmiany, w swojej wizualizacji zewnętrznej od dawna podkreśla, że jest organizacją co do zasady zrzeszającą polskie hotele niezależne i używa doprecyzowania „polskie hotele niezależne”, uzupełniając nazwę Harmony Polish Hotels. Do obecnych Polskich Hoteli Niezależnych należą m.in. Warszawa Spa & Resort w Augustowie, MCC Mazurkas Hotel w Ożarowie, Willa Port w Ostródzie, Klimczok w Szczyrku, Dwór Olandia w Prusimiu, krakowskie obiekty sieci Donimirski Hotele oraz Vivaldi w Poznaniu i Karpaczu, Art Hotel i Haston City Hotel we Wrocławiu, Traugutta3 w Białymstoku czy StayInn w Gdańsku. •
Organizacja powstała 25 lat temu. Dotychczasowe cele oraz zakres jej działalności pozostają bez zmian. Niezmieniona pozostaje nazwa programu lojalnościowego fundacji: Prestige Club. – Nowa nazwa zapewni przede wszystkim właściwą komunikację tego, na czym od początku istnienia fundacji koncentrowaliśmy największą uwagę, podkreśli wiodący cel naszej działalności: wsparcie marketingowe polskich hoteli niezależnych. W naszej ocenie wskaże również na właściwy przekaz naszej wizji, misji oraz zwróci większą uwagę otoczenia na wartości polskich obiektów hotelowych, które z dumą zrzeszamy i reprezentujemy – mówi Elżbieta Lendo, prezes zarządu fundacji. – Nowa nazwa dostosowana jest również do oferty hoteli członkowskich, zrzeszonych w organizacji, promujących przede wszystkim polską gościnność, w tym lokalną kulturę, historię czy tradycje. Fundacja, uprzedzając zmiany, w swojej wizualizacji zewnętrznej od dawna podkreśla, że jest organizacją co do zasady zrzeszającą polskie hotele niezależne i używa doprecyzowania „polskie hotele niezależne”, uzupełniając nazwę Harmony Polish Hotels. Do obecnych Polskich Hoteli Niezależnych należą m.in. Warszawa Spa & Resort w Augustowie, MCC Mazurkas Hotel w Ożarowie, Willa Port w Ostródzie, Klimczok w Szczyrku, Dwór Olandia w Prusimiu, krakowskie obiekty sieci Donimirski Hotele oraz Vivaldi w Poznaniu i Karpaczu, Art Hotel i Haston City Hotel we Wrocławiu, Traugutta3 w Białymstoku czy StayInn w Gdańsku. •
Dodaj komentarz