Rozmowa z Patrickiem Fitzgibbonem,
starszym wiceprezesem ds. rozwoju na region EMEA
sieci Hilton
Hampton by Hilton jest największą marką w portfolio sieci Hilton, również w Polsce. Jak pandemia wpłynęła na tempo jej rozwoju i zainteresowanie inwestorów?
Ostatnie dwa lata to wyjątkowy czas dla naszej branży, a ograniczenia w podróżowaniu po różnych częściach świata nadal stanowią dla nas wyzwanie. Nowe warunki rynkowe zaczęły skłaniać zarówno inwestorów, jak i gości do przywiązywania większej wagi do bezpieczeństwa i jakości. Dzięki temu silne marki, takie jak Hampton by Hilton, miały okazję do powiększenia udziału w rynku, a przy tym zwiększania lojalności klientów i wzrostu wartości dla właścicieli hoteli.
Hampton by Hilton niezmiennie pozostaje popularnym wyborem dla inwestorów. Dlatego oprócz 14 hoteli Hampton by Hilton istniejących na polskim rynku planujemy otwarcie kolejnych ośmiu w ciągu najbliższych kilku lat. Polska pozostaje jednym z rynków o największym wzroście dla Hampton by Hilton w regionie EMEA i ambitnie podchodzimy do naszych planów rozwoju tutaj, szczególnie że uważamy ten rynek za jeden z wiodących obok Niemiec, Wielkiej Brytanii i Turcji w całym regionie, w którym spodziewamy się niemal podwojenia naszego obecnego portoflio o ponad 100 obiektów, wprowadzając markę na nowe rynki, w tym Ukrainę, Łotwę i Gruzję, oraz otwierając hotele w miejscach, w których Hilton ma już ugruntowaną pozycję.
To jak wygląda plan otwarć kolejnych Hamptonów w Polsce do końca 2023 r.?
W przyszłym roku wzbogacimy nasze portfolio Hampton by Hilton o hotele w Białymstoku, Swarzędzu i Krakowie- -Balicach. W 2023 r. przewidywane jest otwarcie Hampton by Hilton Szczecin East, a w 2024 Hampton by Hilton Tarnowo Podgórne. W planach mamy również otwarcie dziewięciu kolejnych hoteli pod różnymi markami Hilton w całej Polsce. Te otwarcia jeszcze bardziej wzmocnią naszą obecność na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków w Europie.
W Warszawie działają cztery Hamptony, a w Gdańsku trzy. Czy widzi pan miejsce na kolejne bez obawy kanibalizowania?
Zdecydowanie widzimy potencjał do dalszej ekspansji w Warszawie i Gdańsku, zwłaszcza w centrach miast i okolicznych dzielnicach. Popyt na wyjazdy do Polski powrócił wraz ze złagodzeniem obostrzeń, a mamy świadomość, że marki takie jak Hampton by Hilton są popularne wśród przybywających gości. Robimy wszystko, aby odpowiednio dopasować nasze obiekty do lokalizacji, w jakich się znajdują i zarazem sprostać wszelkim wymaganiom gości. Inwestorów zazwyczaj przyciąga rozpoznawalność i wartość marki oraz możliwości komercyjne hoteli Hampton by Hilton, napędzane przez dostęp do programu „Hilton Honors”. Hampton by H [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
A kiedy ruszy Hampton w Łodzi? Budynek już dawno gotowy, inni najemcy się wprowadzili, a hotel od dłuższego czasu nie rusza…