Autor: Norbert Kilen
Norbert Kilen
Autor jest dyrektorem strategicznym On Board PR
Dziennikarz jest we współczesnym społeczeństwie wiarygodnym źródłem informacji. Mimo że stopień zaufania do różnych mediów jest niejednakowy, ogólna ocena społeczna wiarygodności mediów jest wysoka. Dlatego przedsiębiorstwa powinny uwzględniać relacje z mediami w swojej strategii komunikacyjnej.
Strategia komunikacyjna firm - w tym również branży hotelarskiej - powinna uwzględniać kluczową rolę, jaką w budowaniu postaw i opinii społecznych odgrywają media. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy doradczej On Board PR, dziennikarze są postrzegani jako źródło informacji o wysokiej wiarygodności, a wygłaszane przez nich sądy mają realny wpływ na zachowania klientów
Negatywne publikacje na temat hoteli czy całych regionów kraju przekładają się bezpośrednio na sprzedaż. Artykuły lub audycje, które przedstawiają firmę lub jej produkty w niekorzystnym świetle, mają konkretny wpływ na postawy ludzkie. Dziennikarz i jego opinie są jednym z podstawowych źródeł wiarygodnej informacji. Naturalnie, negatywne opinie mediów mogą mieć różną przyczynę, a co za tym idzie - wpływać w różny sposób na zachowania ludzkie. Na przykład reakcja odbiorców na informacje o wykorzystywaniu pracowników w mniejszym stopniu wpłynie na sprzedaż niż np. doniesienie o wykryciu wad produktu.
Niemniej nie należy liczyć, że prowadzenie intensywnych działań promocyjnych przy jednoczesnym zaniechaniu ochrony dobrej reputacji jest dobrym pomysłe [...]
Autor jest dyrektorem strategicznym On Board PR
Dziennikarz jest we współczesnym społeczeństwie wiarygodnym źródłem informacji. Mimo że stopień zaufania do różnych mediów jest niejednakowy, ogólna ocena społeczna wiarygodności mediów jest wysoka. Dlatego przedsiębiorstwa powinny uwzględniać relacje z mediami w swojej strategii komunikacyjnej.
Strategia komunikacyjna firm - w tym również branży hotelarskiej - powinna uwzględniać kluczową rolę, jaką w budowaniu postaw i opinii społecznych odgrywają media. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy doradczej On Board PR, dziennikarze są postrzegani jako źródło informacji o wysokiej wiarygodności, a wygłaszane przez nich sądy mają realny wpływ na zachowania klientów
Negatywne publikacje na temat hoteli czy całych regionów kraju przekładają się bezpośrednio na sprzedaż. Artykuły lub audycje, które przedstawiają firmę lub jej produkty w niekorzystnym świetle, mają konkretny wpływ na postawy ludzkie. Dziennikarz i jego opinie są jednym z podstawowych źródeł wiarygodnej informacji. Naturalnie, negatywne opinie mediów mogą mieć różną przyczynę, a co za tym idzie - wpływać w różny sposób na zachowania ludzkie. Na przykład reakcja odbiorców na informacje o wykorzystywaniu pracowników w mniejszym stopniu wpłynie na sprzedaż niż np. doniesienie o wykryciu wad produktu.
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz