Pilnujcie zadań, pilnujcie wydatków
W numerze grudniowym rozpoczęliśmy temat budżetu marketingu obiektu hotelowego. Zachęceni do marzeń, przygotowaliśmy listę zadań, jakie chcielibyśmy zrealizować. W wyniku burzy mózgów zespołu współpracowników otrzymaliśmy listę zadań ułożoną chronologicznie wg kalendarza. Każde zadanie rozpisane zostało na szczegółowe tzw. detalooperacje oraz stosownie wycenione. Mało tego - otrzymało osobę odpowiedzialną, wpisaną w harmonogram planu marketingowego z imienia, nazwiska i stanowiska.
Zakładam, że rzecz została potraktowana poważnie, praca wykonana rzetelnie i w efekcie dysponujecie Państwo dobrym planem marketingu na najbliższy rok. Tak przygotowany plan marketingu z harmonogramem i budżetem trafia do dyrekcji/zarządu/właściciela (niepotrzebne skreślić). Tu, po ingerencji księgowych w wysokość budżetu - polegającej zwyczajowo na jego obniżeniu, zostaje zaakceptowany do realizacji. I tak kończy się marzenie i snucie planów, a zaczyna rzemiosło. Nie wolno planu marketingowego odkł [...]
W numerze grudniowym rozpoczęliśmy temat budżetu marketingu obiektu hotelowego. Zachęceni do marzeń, przygotowaliśmy listę zadań, jakie chcielibyśmy zrealizować. W wyniku burzy mózgów zespołu współpracowników otrzymaliśmy listę zadań ułożoną chronologicznie wg kalendarza. Każde zadanie rozpisane zostało na szczegółowe tzw. detalooperacje oraz stosownie wycenione. Mało tego - otrzymało osobę odpowiedzialną, wpisaną w harmonogram planu marketingowego z imienia, nazwiska i stanowiska.
Zakładam, że rzecz została potraktowana poważnie, praca wykonana rzetelnie i w efekcie dysponujecie Państwo dobrym planem marketingu na najbliższy rok. Tak przygotowany plan marketingu z harmonogramem i budżetem trafia do dyrekcji/zarządu/właściciela (niepotrzebne skreślić). Tu, po ingerencji księgowych w wysokość budżetu - polegającej zwyczajowo na jego obniżeniu, zostaje zaakceptowany do realizacji. I tak kończy się marzenie i snucie planów, a zaczyna rzemiosło. Nie wolno planu marketingowego odkł [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz