Po pozytywnym odbiciu nastrojów w branży HoReCa z III kwartału nie ma już śladu. Subindeks Barometru EFL na IV kwartał był najniższy wśród sześciu badanych branż – 47,2 pkt., i odnotował też najwyższy spadek spośród nich – o 12,7 pkt. w porównaniu z poprzednim kwartałem, w którym osiągnął najlepszy wynik od wiosny 2019 r. (59,9 pkt), czyli od czasów, gdy polska gospodarka była w szczycie swojego okresu koniunkturalnego.
Na ten spadek nastrojów wśród hotelarzy i restauratorów największy wpływ miały prognozy dotyczące sprzedaży – 40 proc. z nich spodziewało się w ostatnim kwartale tego roku mniejszej liczby pobytów i zamówień. HoReCa jest również jedyną branżą, w której zdecydowana większość ankietowanych twierdzi, że czwarta fala k [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz