Pracownicy Polskiego Holdingu Hotelowego odebrali nagrodę pieniężną za pozyskanie największej liczby nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Przedstawiciele recepcji warszawskich hoteli – Courtyard by Marriott i Renaissance otrzymali czek o wartości 53, 8 tys. zł.
Uroczyste wręczenie czeku odbyło się w warszawskim Courtyard by Marriott Airport. Czek wręczył Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią. W uroczystości wzięli również udział Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego oraz dyrektorzy generalni nagrodzonych obiektów. – Dzięki efektywnej pracy obu zespołów hoteli PHH cały czas poszerza się elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy.
Zwłaszcza imponujący jest tutaj wkład hotelu Courtyard by Marriott, dzięki któremu w sierpniu do programu dołączyło aż 1658 nowych członków. Był to najlepszy wynik wśród wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie i wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie – powiedział Janusz Mitulski.– Pracownicy hoteli PHH wykazali się niesamowitym zaangażowaniem i wytrwałością, czyli cechami, które w Marriott International tak bardzo cenimy. Gratuluję fantastycznych wyników, zwłaszcza w tych trudnych, pandemicznych czasach.
Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, funkcjonujący pod tą nazwą od 2018 r. Obejmuje ponad 30 marek z ponad 7 tys. hoteli na całym świecie. Zarówno dołączenie do programu, jak i samo członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami, a daje podróżującym wiele benefitów. Dodatkowo Marriott Bonvoy daje możliwość zdobywania punktów, które uczestnicy mogą wymienić na określone nagrody. •
Uroczyste wręczenie czeku odbyło się w warszawskim Courtyard by Marriott Airport. Czek wręczył Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią. W uroczystości wzięli również udział Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego oraz dyrektorzy generalni nagrodzonych obiektów. – Dzięki efektywnej pracy obu zespołów hoteli PHH cały czas poszerza się elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy.
Zwłaszcza imponujący jest tutaj wkład hotelu Courtyard by Marriott, dzięki któremu w sierpniu do programu dołączyło aż 1658 nowych członków. Był to najlepszy wynik wśród wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie i wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie – powiedział Janusz Mitulski.– Pracownicy hoteli PHH wykazali się niesamowitym zaangażowaniem i wytrwałością, czyli cechami, które w Marriott International tak bardzo cenimy. Gratuluję fantastycznych wyników, zwłaszcza w tych trudnych, pandemicznych czasach.
Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, funkcjonujący pod tą nazwą od 2018 r. Obejmuje ponad 30 marek z ponad 7 tys. hoteli na całym świecie. Zarówno dołączenie do programu, jak i samo członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami, a daje podróżującym wiele benefitów. Dodatkowo Marriott Bonvoy daje możliwość zdobywania punktów, które uczestnicy mogą wymienić na określone nagrody. •
Dodaj komentarz