Szkolenie Akademii Hotelarza z zarządzania recepcją

24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu.

Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy – praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, a także praktyk wykorzystywanych przez hotele sieciowe.

Szkolenie prowadziła Dominika Romel, dyrektor generalna hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport od 2018 r., a wcześniej m.in. przez kilka lat front office supervisor w hotelu Sheraton Sopot. Podczas pierwszej części całodniowego szkolenia szczegółowo omówione zostały zagadnienia związane z organizacją pracy recepcji, w tym jej grafikiem, procedurami, standardami i regulaminem. Druga część poświęcona była zagadnieniom związanym z rekrutacją pracowników recepcji, procesem wdrożenia, a także efektywnego wynagradzania i premiowania.

Szkolenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanych informacji. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza wiosną. Więcej szczegółów pod adresem www.akademia-hotelarza.pl. •


Jedna odpowiedź do “Szkolenie Akademii Hotelarza z zarządzania recepcją”

  1. sado pisze:

    A znacie może miejsce, gdzie można zrobić szkolenie BHP w Warszawie?
    Mówi Wam to coś – https://www.tarbonus.pl/oddzial-szkoleniowy-warszawa/
    Ewentualnie macie inne miejsca, które są godne uwagi?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *