Do najnowszego wydania „Hotelarza” dołączana jest nasza coroczna publikacja „ABC Inwestycji Hotelarskich 2021/2022. Buduj Hotel”. Łącznie na ponad 90 stronach magazynu i raportu m.in....
- Paweł Lewtak w artykule "Stan po burzy i następna normalność" pisze: "Izolacja i kwarantanna spowodowały wiele negatywnych skutków psychologicznych, w tym dezorientację, gniew, a nawet zespół stresu pourazowego (PTSD). Być może tym należałoby tłumaczyć różne postawy gości"
- Rafał Abramczyk w tekście "18 miesięcy później" pisze o tym, jak zmieniły się koszty inwestycji hotelarskiej od początku pandemii i jak można je zoptymalizować
- Agata Frątczak o niezwykłych pomysłach na hotelowe lobby
- Agnieszka Majewska-Kunat o marketingu, który działa na zmysły, czyli jak budować siłę marki hotelu dzięki wykorzystaniu zasad marketingu sensorycznego
- Anita Bajdalska o tym jak przygotować ofertę hotelowego SPA dla grup MICE i klienta biznesowego, które to segmenty nie uchodzą za szczególnie chętne do korzystania z usług SPA podczas pobytów
- Przegląd stanu zaawansowania powstających (lub nie) inwestycji hotelowych w największych miastach i regionach turystycznych.
Dodaj komentarz