W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu.
Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk wykorzystywanych przez hotele sieciowe.
Ekspert szkolenia, pani Dominika Romel – dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport, podczas części przedpołudniowej szczegółowo omówiła zagadnienia z organizacją pracy recepcji, w tym jej obowiązkami, grafikiem pracy, a także procedurami, standardami i regulaminem. Podczas drugiej części wydarzenia omówiono zagadnienia związane z rekrutacją pracowników recepcji w tym procesem wdrożenia, a także efektywnego wynagradzania i premiowania. Szkolenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanych informacji.
Ciekawe sa takie szkolenia