Już w najbliższą środę 24 października zapraszamy do hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY I ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ>>
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 13:30 – Część I Organizacja pracy recepcji hotelowej
• obowiązki recepcji
• grafik pracy
• procedury/ standardy/ regulamin hotelu
• bezpieczeństwo w hotelu
13:30 – 14:30 – Lunch/Networking
14:30 – 16:00 – Część II Rekrutacja pracowników recepcji
• recepcja jako atrakcyjne miejsce pracy
• proces wdrożenia pracownika
• jak zatrzymać pracownika- wynagradzanie i premiowanie.
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
EKSPERT:
Dominika Romel – Dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywała w dziale recepcji hotelu Qubus Hotel Gdańsk, by od 2011 roku jako Front Office Supervisor organizować i kierować pracą kilkuosobowego zespołu recepcji w jednym z najlepszych hoteli w Polsce, Sheratonie Sopot. Od 2018 roku związana z hotelem Hampton by Hilton Gdansk Airport, gdzie awansowała ze stanowiska kierownika recepcji na zastępcę dyrektora, a od 2019 roku dyrektora generalnego obiektu. Jest absolwentką technikum hotelarskiego, magistrem turystyki i rekreacji. Ukończyła również studia menedżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 04
w.wiater@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz