Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W październiku w hotelu Courtyard by Marriott Airport Warszawa odbyły się pierwsze od września ub.r. spotkania dla hotelarzy, poświęcone revenue management, prowadzone przez Rafała Burskiego z Satoria Group.
Pandemia sprawiła, że hotelarstwo musi dostosować się do nowej rzeczywistości. Chcąc pomóc hotelarzom w tym trudnym procesie, zmodyfikowaliśmy cykl specjalistycznych szkoleń managerskich Akademii Hotelarza dotyczących najważniejszych zagadnień, z jakimi branża będzie musiała się zmagać w nadchodzącym okresie. Akademia Hotelarza jest działającą od ponad 15 lat sekcją szkoleniową przy miesięczniku „Hotelarz”. W ramach AH organizowane są eksperckie spotkania prowadzone przez najlepszych profesjonalistów w branży.
Uczestnicy otrzymują narzędzia i rozwiązania, które mogą wykorzystać w codziennej praktyce, aby zwiększać przychody w swoich obiektach. 7 października w Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku szkolenie dotyczące maksymalizowania zysku z każdego sprzedanego pokoju, prowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce z zakresu revenue management – Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group. Omówiono zagadnienia związane m.in. ze strategią zarządzania przychodami, segmentacją rynkową, rodzajami prognoz w zależności od celu oraz najbardziej efektywnymi narzędziami RM.
25 października odbyło się kolejne szkolenie, tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Zapraszamy na kolejne szkolenia: „Zarządzanie recepcją hotelową” – 24 listopada oraz „Optymalizacja kosztów w hotelu” – 2 grudnia. Więcej szczegółów na stronie www.akademia- -hotelarza.pl •
Pandemia sprawiła, że hotelarstwo musi dostosować się do nowej rzeczywistości. Chcąc pomóc hotelarzom w tym trudnym procesie, zmodyfikowaliśmy cykl specjalistycznych szkoleń managerskich Akademii Hotelarza dotyczących najważniejszych zagadnień, z jakimi branża będzie musiała się zmagać w nadchodzącym okresie. Akademia Hotelarza jest działającą od ponad 15 lat sekcją szkoleniową przy miesięczniku „Hotelarz”. W ramach AH organizowane są eksperckie spotkania prowadzone przez najlepszych profesjonalistów w branży.
Uczestnicy otrzymują narzędzia i rozwiązania, które mogą wykorzystać w codziennej praktyce, aby zwiększać przychody w swoich obiektach. 7 października w Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku szkolenie dotyczące maksymalizowania zysku z każdego sprzedanego pokoju, prowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce z zakresu revenue management – Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group. Omówiono zagadnienia związane m.in. ze strategią zarządzania przychodami, segmentacją rynkową, rodzajami prognoz w zależności od celu oraz najbardziej efektywnymi narzędziami RM.
25 października odbyło się kolejne szkolenie, tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Zapraszamy na kolejne szkolenia: „Zarządzanie recepcją hotelową” – 24 listopada oraz „Optymalizacja kosztów w hotelu” – 2 grudnia. Więcej szczegółów na stronie www.akademia- -hotelarza.pl •
Dodaj komentarz