Autor: Katarzyna Nowak
Marketing internetowy obecnie zastąpił tradycyjną reklamę. Jednym ze sposobów na wypromowanie hotelu w internecie jest pozycjonowanie lokalne. Czym ono jest, jakie działania obejmuje i dlaczego warto w nie zainwestować?
Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, których celem jest wypromowanie hotelu na rynku lokalnym. Witryna hotelu, która jest dobrze wypromowana w wyszukiwarce Google, wyświetli się w niej w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Pozycjonowanie lokalne jest ściśle związane z jedną z aktualizacji algorytmu Google (Gołąb), dzięki której użytkownik otrzymuje wyniki powiązane z lokalizacją urządzenia, z którego korzysta. Dzięki temu firmy mogą promować się wśród osób, które są w pobliżu i szukają określonych usług, np. hotelarskich. W zakres działań pozycjonowania lokalnego wchodzą nie tylko prace optymalizacyjne na stronie, pozyskiwanie linków i tworzenie treści, ale również stworzenie wizytówki Google Moja Firma i jej optymalizacja. Jeśli wizytówka jest dobrze zoptymalizowana, a użytkownik znajduje się w niedalekiej odległości od obiektu, wizytówka hotelu może wyświetlić się w tzw. local pack, czyli trzech najlepiej dopasowanych wynikach na mapach Google.
Pozycjonowanie lokalne dla hotelu
Przejdźmy krok po kroku przez lokalne SEO (Search Engine Optimization) i sprawdźmy, jak wypromować hotel w internecie, by pozyskiwać nowych klientów. Pozycjonowanie lokalne sprawdzi się w przypadku wielu firm, które chcą promować swoje usługi w najbliższej okolicy. Z zalet lokalnego SEO skorzystają zarówno hotele, jak i inne obiekty noclegowe czy gastronomiczne – pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne czy ośrodki wypoczynkowe i rehabilitacyjne. Dlaczego lokalne pozycjonowanie się opłaca? Ponieważ:
• dociera do użytkowników, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami i mogą z nich skorzystać, bo przebywają w okolicy,
• jest tańsza od pozycjonowania ogólnopolskiego,
• dobrze przygotowana strategia daje szybsze efekty,
• na lokalnym rynku jest mniejsza konkurencja,
• ułatwia pozyskanie nowych klientów zarówno na stronie, jak i w hotelu,
• sprawdzi się w przypadku niewielkich hoteli, które w wyszukiwarce Google z powodzeniem mogą konkurować ze znacznie większymi obiektami.
Wizytówka Google Moja Firma – podstawa lo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Polecam firmę Global SEO, korzystamy u siebie.
https://seocopywritingonline.pl/