WRESZCIE! HOTEL TRENDS POLAND & CEE – pierwsza taka konferencja od (dwóch) lat

Po dwóch edycjach wydarzeń online, konferencja Hotel Trends Poland & CEE powróciła w oczekiwanej przez uczestników formule stacjonarnej, choć umożliwiła także udział zdalny. W tym organizowanym przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeniu i wieczornej gali w hotelu Renaissance Warsaw Airport wzięło udział, stacjonarnie i online, ponad 400 branżowych profesjonalistów. Wydarzenie odbyło się w reżimie sanitarnym spowodowanym pandemią, choć 93 proc. uczestników forum było w pełni zaszczepionych przeciwko COVID-19. Podczas konferencji, na której jak zwykle ogłaszane są nowe projekty inwestorów, zaprezentowano, jak będzie wyglądał pierwszy w Polsce hotel pod należącą do IHG marką voco w Katowicach, którego właścicielem jest Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego, oraz ogłoszono plany spółki Portfel Inwestycyjny dotyczące otwarcia na Wyspie Spichrzów w Gdańsku hotelu pod marką Tribute Portfolio sieci Marriott International. – Po 22 miesiącach, jakie minęły od ostatniej stacjonarnej konferencji Hotel Trends w listopadzie 2019 r., znów mogliśmy stworzyć przestrzeń do spotkania wszystkich najważniejszych decydentów branży hotelowej, wydarzenie, na które branża czekała. Ogromnie cieszy nas zarówno wysoka frekwencja, jak i bardzo pozytywne opinie, jakie otrzymujemy od uczestników – powiedział Krzysztof Gonciarek, wydawca „Hotelarza”. – Choć hotelarstwo, po bezprecedensowym kryzysie spowodowanym pandemią, dopiero zaczyna wychodzić na prostą, to wydaje się, że najtrudniejsze chwile ma już za sobą i wreszcie czuć pewien powiew optymizmu. Tegoroczną edycję Hotel Trends wsparło łącznie ponad 30 partnerów. Patronem merytorycznym wydarzenia była firma doradcza Pro Value, partnerami strategicznymi Polski Holding Hotelowy oraz Samsung Electronics, natomiast platynowymi – sieć Marriott International oraz firma Mextra i portal rezerwacyjny Stayget. – Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja Hotel Trends stanowiła będzie nowe otwarcie branży hotelowej i hotelarstwo niebawem ponownie wróci na ścieżkę wzrostu zatrzymanego pandemią. Po dwóch ostatnich wydarzeniach konferencji zorganizowanych w pełni online, stacjonarna edycja naszego forum pokazała, jak dużą wartość mają bezpośrednie spotkania. Dziękujemy zarówno uczestnikom, jak i wszystkim partnerom forum, bez których ten sukces nie byłby możliwy – podsumował Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”. Konferencję otworzyło wystąpienie eksperckie Jakuba Klimczaka, regional managera z firmy STR, który omówił sytuację branży hotelowej od momentu rozpoczęcia restrykcji pandemiczych, przedstawił najnowsze dane branżowe i wyniki hoteli, a także prognozy na najbliższy okres. Zaprezentował również bieżące trendy branżowe, zwracając uwagę na wyraźny wzrost udziału gości krajowych w wykorzystaniu bazy hotelowej na poszczególnych rynkach oraz popyt na hotele poza miast [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *