Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W czwartek 7 października w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku specjalistyczne seminarium dla hotelarzy, poświęcone maksymalizowaniu zysku z każdego sprzedanego pokoju.
Warsztaty odbyły się w bardziej kameralnym gronie niż miało to miejsce w latach ubiegłych, jednak sprzyjało to bezpośrednim interakcjom i stworzyło możliwość konsultacji wielu zagadnień z ekspertem.
Zwłaszcza, że ekspertem był jeden z najlepszych specjalistów w Polsce z zakresu Revenue Management, Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.
Omówiono zagadnienia związane m.in. z segmentacją rynkową, prognozowaniem - rodzajami prognoz w zależności od celu, strategia zarządzania przychodami, czy rolą digital marketingu w zarządzaniu przychodami. Ekspert podpowiedział także jakie narzędzia do revenue management-u i dystrybucji można stosować najefektywniej.
Już dziś zapraszamy na kolejne szkolenie z zakresu Revenue Management dla średniozaawansowanych. Warsztaty praktyczne odbędą się już 21 października w Warszawie, a zgłoszenia można dokonać TUTAJ.
Dodaj komentarz