Najnowsze wydanie „Hotelarza” już na rynku, a w nim, poza obszerną relacją z konferencji Hotel Trends Poland & CEE oraz prezentacją sylwetek 10 Hotelarzy Dekady, m.in…
Wywiad z Janem Wróblewskim, współwłaścicielem Zdrojowej Invest & Hotels, o tym dlaczego podjęto decyzję o zmianie strategii biznesowej i wycofaniu się z budowy nowych hoteli, a postawiono na budowę apartamentów wakacyjnych, mimo że mogłoby się wydawać, iż konkurencja na tym rynku jest jeszcze większa.
Małgorzata Pioszyk z firmy We Do. Hotels o technikach zwiększania sprzedaży w hotelach i o tym,, czym jest „zła sprzedaż”.
Katarzyna Nowak z agencji Widoczni.com o tym, jak pozycjonować lokalnie hotel w internecie, aby dotrzeć do osób, które znajdują się w okolicy i poszukują obiektu.
Anita Bajdalska z firmy doradczej Manager SPA o tym, jak przeprowadzać kontrole operacyjną w departamencie SPA (w tym m.in. pracy terapeutów), aby deklarowana jakość nie była jedynie zbiorem procedur, ale realizowała się w praktyce.
I wiele innych artykułów narzędziowych, analiz, raportów dotyczących wyników hoteli w ostatnim okresie i prognozowanych w najbliższej przyszłości oraz pogłębionych informacji z branży hotelarskiej.
Na okładce nowo otwarty ibis Styles Kraków Centrum.
Dodaj komentarz